Vraag

Pickx app voor 2e verblijf


Ik heb sinds kort een internet en tv aansluiting op mijn 2e verblijf. 
nu vraag ik me af op welke manier ik via de Pickx app op mijn smartphone een opname kan plannen op de decoder in mijn 2e verblijf. Die app lijkt alleen gekoppeld aan mijn decoder thuis. 


61 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@GeertC  Geert, als ik op dat icoontje klik krijg ik een lijst van mogelijkheden (mobile, data usage, parental control,…..) Bij eentje staat line number, maar als ik daar op  klik krijg ik de melding “Oeps something went wrong).

Of zit ik op een verkeerde plek te zoeken?

Heb je de Pickx app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? 

 

Geert

Badge

@GeertC  Ik heb de app verwijdert en terug geinstalleerd, maar het resultaat blijft hetzelfde. Ik zie nergens een mogelijkheid om te kiezen tussen nummers.

 

@GeertC 

goede avond,

neen, ik zie nog steeds maar alleen het thuisnummer.

@GeertC

ik heb uitgelogd, terug ingelogd, nog steeds niets.

ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ook niets.

FYI: Ik vermoed dat je zult moeten verder wachten op een reactie van de Proximus forummedewerkers tot maandag aangezien zij hier niet langskomen tijdens het weekend op het forum.

@HadewychT 

@GeertC

@Michael V 

hallo, ik kan nog steeds niet kiezen op de Pickx-app tussen mijn 2 adressen, aansluitnummers.

wie kan mij helpen?

groetjes

Josseline

Ter uwe info: Maandag komen ze van Proximus terug langs op het forum.

Badge

Er zijn nu een par weken overgegaan, maar ik hoor niets meer van de mensen van Proximus. Het werkt nog steeds niet om in Pickx te kiezen tussen mijn huisadres en het tweede verblijf.

Kan deze vraag nog eens geactiveerd worden?

Badge

Men heeft deze week bij mij fiber geïnstalleerd op het hoofadres, maar het probleem met Pickx en het tweede verblijf blijft hetzelfde.

@HadewychT 

@Michael V 

Beste, heb ongeveer een maand geleden gevraagd om mijn telnr van tweede verblijf te linken aan

mijn pickx app; waarom krijg ik hier geen respons op? Kan dit alsnog geregeld worden?

Dank bij voorbaat

Reputatie 5
Badge +2

@dona_01 De koppeling is in orde.

@Michael V  beste, ik zie dit nergens staan, enkel aansluitingsnr van hoofdverblijfplaats 

@HadewychT 

@Michael V 

@GeertC 

hallo allen,

ik zou graag mijn decoder kunnen beheren op afstand.

al een paar maanden aan t vragen om 2e aansluitnummer bij te voegen 8n de Pickx app.

kan er iemand helpen aub?

kan ik een 2e app downloaden met het 2e aansluitnummer, op een ander toestel?

misschien is dit de oplossing.

graag een reactie aub

josseline

Reputatie 7
Badge +3

@Josseline1 

de 2 aansluitnummers staan actief in het systeem, normaal zou het moeten lukken. 

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

 

Geert

@Josseline1

de 2 aansluitnummers staan actief in het systeem, normaal zou het moeten lukken. 

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

 

Geert

@GeertC 

ikheb op al mijn toestellen de Pickx app verwijderd. Nu opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds maar 1 aansluitnummer zichtbaar. Ofwel kijk ik misschien op de verkeerde plaats.

zie foto

 

Reputatie 7
Badge +3

@Josseline1 

Opnieuw nog eens alles verwijderd en opnieuw je aansluitnummers toegevoegd in het systeem. 

 

Kan je het nog eens uittesten?

 

Geert

@GeertC 

sorry mijnheer, maar ik zie nog steeds maar 1 aansluitnummer.

ik heb de app terug verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar tevergeefs.

kan ik hiervoor in één van de winkels terecht?

of met iemand telefonisch contact opnemen?

dank en vriendelijke groeten

josseline

Reputatie 7
Badge +3

@Josseline1 

welk nummer zie je nu staan, hetgeen dat eindigd op ..65 of ..89?

 

Geert

@GeertC 

het nummer dat eindigd op 65

Reputatie 7
Badge +4

@Josseline1 Je beide nummers zijn geprogrammeerd om te gebruiken op je Pickx app. Ik heb nu voor de zekerheid het nummer dat je niet zag nog eens verwijderd en terug toegevoegd. 

@HadewychT 

sorry, zie nog steeds alleen maar het nummer eindigend op 65.

Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, tevergeefs.

heb ik dat probleem alleen? Kan ik  hiervoor in een shop terecht?

 

groeten

josseline

Beste Josseline,

u bent zeker niet de enige met dit probleem.

@HadewychT 

@Michael V 

@GeertC 

deze mensen reageren en willen helpen met de beste bedoelingen, daar twijfel ik niet aan, maar...we draaien rondjes...Telkens wordt er geantwoord dat de koppeling in orde is, maar ook ik (en nog andere klanten tweede verblijf) zien alleen het telnr van domicilieadres staan. Waar loopt het nu eigenlijk mis, wat loopt er mis? Zien wij als klant iets over het hoofd of is het een technisch probleem bij Prox?

Ik ben hier  ook al maanden mee bezig.  Kan dit euvel nu eindelijk eens ten gronde worden aangepakt zodat wij tevreden klanten kunnen blijven (dat is toch het streefdoel van Prox?)

Dank bij voorbaat

Hier dezelfde vraag, hoe voeg ik het aansluitnummer van mijn 2de verblijf toe aan de Pickx app?

Reputatie 7
Badge +3

@Marvanc 

kan je het aansluitnummer van je tweede verblijf even toevoegen aan je profiel aub.

@dona_01 

We gaan dit escaleren, want mogelijk loopt er iets technisch fout.

 

Geert

@GeertC 

wat bedoelt u met “we gaan dit escaleren”?

Reageer