Vraag

Pickx app op tablet : geen volledig beeld

  • 1 February 2021
  • 9 reacties
  • 388 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

Ik heb de pickx app op mijn tablet (Samsung Galaxy tab S6 - Android-versie 9).

Maar wanneer ik een programma wil bekijken via de app, heb ik niet het hele beeld. Als er een ondertiteling is met 2 rijen, zie ik steevast de onderste rij niet.

Heb al geprobeerd pickx opnieuw te installeren. Maar telkens hetzelfde resultaat.

Quid ?


This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Nounourske Heb je dit op alle zenders? Heb je dit ook op de website of enkel op de app? Sinds wanneer doet zich dit voor?

Reputatie 2

Ja, ik heb het via de app op alle zenders.  Op de website heb ik het niet geprobeerd.

Ik denk (maar ben het niet zeker) sinds het gebruik tablet (december 2019).

 

Reputatie 7
Badge +5

@Nounourske Kan je dit eens testen via de website?

Reputatie 2

Heb het net geprobeerd : daar heb ik gewoon beeld, zonder problemen

 

Maar dus niet via de app. 

Bovenaan het beeld : zwarte strook met het uur, batterij, …  Onder het uur een groot wit kruis om app af te sluiten.

Onderaan het beeld : zwarte strook met ook app-icoontje : terug keren naar menu, terugkeren naar openingsscherm van tablet. 

Reputatie 7
Badge +5

@Nounourske Is dit enkel op via de app op het tablet of ook op andere toestellen?

Reputatie 2

Toch al zeker op mijn tablet.

Op GSM kan ik het niet controleren, want app reageert blijkbaar niet … bij het openen van een programma blijft hij maar draaien :(

(GSM : Samsung S20)

Reputatie 2

App terug geïnstalleerd op GSM => werkt normaal. 

Krijg volledig beeld.

Reputatie 7
Badge +5

@Nounourske Aangezien het wel werkt op je gsm en enkel op de app dit probleem zich voordoet vermoed ik dat dit aan je tablet ligt.

Reputatie 2

Ok, heb het kunnen aanpassen bij de instellingen. Maar andere apps worden nu wel een beetje raar weergegeven... 

Bedankt !