Vraag

pickx app niet sycroon met decoder

  • 19 November 2021
  • 6 reacties
  • 39 Bekeken

Gisteren Proximus tv laten installeren wij hadden op voorhand de pickx app al gedownload en opgenomen nu vind ik deze opnames niet terug op mijn decoder en als ik nieuwe dingen programmeer op app staan deze ook niet op decoder en andersom kan dit opgelost worden? 


6 reacties

zet je decoder even stroomloos (via zijn netstekker of ON/OFF schakelaar) om te zien of je ze dan binnenkrijgt op je decoder

Dit heb ik al enkele keren geprobeerd maar geen resultaat jammer genoeg

bbox ook eens stroomloos zetten zou eventueel ook kunnen helpen.

Eigenlijk als ik persoonlijk problemen heb reset ik eerst de bbox en dan pas de decoder als de bbox terug werkt, maar je kunt eerst proberen door bbox 5sec stroomloos te zetten.

Reputatie 1
Badge

bbox ook eens stroomloos zetten zou eventueel ook kunnen helpen.

Eigenlijk als ik persoonlijk problemen heb reset ik eerst de bbox en dan pas de decoder als de bbox terug werkt, maar je kunt eerst proberen door bbox 5sec stroomloos te zetten.

Je moet enkel achteraan die V7 de knop induwen, en na een 5 tal sec. terug uit drukken. Normaal zal het dan wel voorbij zijn. Dit probleem zal je wel vaker meemaken, maar na een tijdje zullen die er wel uit gaan, omdat die box nog in zijn kinderschoenen staat.

Alles zonder stroom zetten helpt ook niet…

v7 knop welke is deze sorry niet zo bekend met de nieuwe toestellen van proximus

zie → Reset Android TV Box - YouTube

Reageer