Vraag

Pickx app in het buitenland op WiFi werk niet?

  • 3 August 2020
  • 56 reacties
  • 6474 Bekeken


Toon eerste bericht

56 reacties

Alweer een week zonder reactie van Proximus :expressionless:

 

Weet iemand welke poorten er open moeten staan voor de Pickx app? Zodat ik eventueel kan navragen bij de internet provider of deze geblokkeerd zijn ...

Als ik een Wi-Fi hotspot maak via mijn gsm, dan lijkt het wel te werken. Eerste keer kreeg ik dan inderdaad melding om locatie op te zetten maar dat is dus gebeurd. Zet ik de hotspot af en start ik de app terug via het netwerk dat hier aanwezig is, dan blijft het cirkeltje draaien om uiteindelijk de melding 'Something went wrong' te krijgen.

En je localisatie staat actief op je toestellen.

Had je geen problemen op je toestellen in belgie, want voor iOS worden er wel dikwijls problemen gemeld voor Android waren er onlangs ook nog problemen maar die zijn opgelost.

Zo ver geraak ik niet eens. Inloggen wil nog niet lukken op Wi-Fi. Enkel wanneer ik via mijn GSM netwerk ga, geraak ik verder.

Andere streaming apps zoals Netflix, VTM Go, en ook Telenet werken probleemloos

Proximus komt niet langs op het forum in het weekend wel blijft de helpdesk op het gratis nummer bereikbaar 0800 22 800.

Er zijn er nog met deze problemen, zie bvb recent → https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/streaming-niet-beschikbaar-50981#post659755

De Proximus TV-applicatie werkt op pc/tablet/smartphone, op alle Belgische netwerken en in de Europese Unie (behalve Liechtenstein, IJsland en Noorwegen.

Niemand?

Reageer