Beantwoord

Pickx app en site werken niet


Ik krijg telkens de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan een pickx-account.
Kan dit opgelost worden?

alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door HadewychT 8 August 2019, 20:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

48 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik krijg telkens de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan een pickx-account.
Kan dit opgelost worden?

alvast bedankt!
Pickx account staat bij 'mijn producten' bij de TV, maar ik kan pickx niet gebruiken op site of app ... graag activatie/rechtzetting van mijn account; wou net op de tablet onderweg wat tv kijken en nu werkt dit gewoonweg niet ..


Je mag je klantnummer op je profiel toevoegen dan kijk ik je account even na.

Geert
Ik krijg telkens de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan een pickx-account.
Kan dit opgelost worden?

alvast bedankt!

ik kom van telenet over en heb dit probleem ook,ik moest het aanvinken via myproixmus maar zie het nergens staan
Reputatie 7
Badge +3

Ik krijg telkens de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan een pickx-account.
Kan dit opgelost worden?

alvast bedankt!
ik kom van telenet over en heb dit probleem ook,ik moest het aanvinken via myproixmus maar zie het nergens staan


We kijken je account eens na. Je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel.

Geert
Beste,

Ik ben nieuwe klant digitale tv en krijg ook dezelfde foutmelding als hierboven. Mijn account niet gekoppeld aan Pickx .
Gelieve dit eens na te kijken aub?
Alvast bedankt.


Ik krijg telkens de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan een pickx-account.
Kan dit opgelost worden?

alvast bedankt!
ik kom van telenet over en heb dit probleem ook,ik moest het aanvinken via myproixmus maar zie het nergens staan
We kijken je account eens na. Je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel.

Geert

Gedaan
Ja, heb mijn klantennummer toegevoegd aan mijn profiel
Reputatie 7
Badge +3
@Edwin71
je account is gekoppeld, kan je deze eens uittesten?

Geert
Reputatie 7
Badge +3
@Miekeness

je account is gekoppeld, kan je deze eveneens uittesten aub?

Geert
@Edwin71
je account is gekoppeld, kan je deze eens uittesten?

Geert

Bedankt geert voor de hulp top service
Reputatie 7
Badge +3

@Edwin71

je account is gekoppeld, kan je deze eens uittesten?

Geert
Bedankt geert voor de hulp top service

Graag gedaan!
Het werkt!! 😊 Hartelijk bedankt voor de hulp Geert.
Reputatie 7
Badge +3
Het werkt!! 😊 Hartelijk bedankt voor de hulp Geert.

Graag gedaan!
Hier nog steeds hetzelfde probleem. Deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.
@jonathandr of @ThierryW Kunnen jullie dit bekijken aub of moet ik hiervoor bellen naar de helpdesk
morgen komen de proximus medewerkers terug langs op het forum en zullen dit wel verder kunnen oplossen voor u.
Reputatie 7
Badge +4
Hier nog steeds hetzelfde probleem. Deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.
@jonathandr of @ThierryW Kunnen jullie dit bekijken aub of moet ik hiervoor bellen naar de helpdesk

Dit zou nu in orde moeten zijn. Je moet dus niet naar de helpdesk bellen.

Beste ,

 

Zoals  ik hier een paar keer gelezen heb kan ook ik me niet aanmelden op de pick app met de gegevens van my proximus , en kan niets koppelen aan mijn decoder.

 

Kan er iemand mij helpen aub?

Reputatie 7
Badge +4

Beste ,

 

Zoals  ik hier een paar keer gelezen heb kan ook ik me niet aanmelden op de pick app met de gegevens van my proximus , en kan niets koppelen aan mijn decoder.

 

Kan er iemand mij helpen aub?


hi, dit zou nu voor je moeten werken

Beste,

 

Ook van mij werkt deze Proximus Pickx niet. Zelfde error als bovenstaande. Kan je dit ook bij mij rechtzetten?

 

Thx

Reputatie 7
Badge +4

Delphine, kan je dit nu even testen?

Hallo,

Via de app werkt het wel, maar als ik inlog via de site krijg ik onder live tv “geen tv programma beschikbaar”. Onder de tv gids, kan ik alle programma’s zien, ik kan klikken op de knop opnemen, maar er gebeurt niks. Kan dit ook nog opgelost worden?

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +4

@fiene Welke browser gebruik je?  Heb je de cookies en tijdelijke internet bestanden al eens verwijderd? 

Idem hier. Kan ook niet kijken via Pickx of Sports app. Wel sinds lang nog eens op My Proximus geweest om dan vast te stellen dat ik 17€ betaal voor een sports abbo. Wel heel duur als je dan niet ten volle kan gebruiken...

Reputatie 7
Badge +4

Idem hier. Kan ook niet kijken via Pickx of Sports app. Wel sinds lang nog eens op My Proximus geweest om dan vast te stellen dat ik 17€ betaal voor een sports abbo. Wel heel duur als je dan niet ten volle kan gebruiken...


Kan je dit nu nog even testen
de app zou nu voor je moeten werken