Vraag

Pickx app

  • 24 October 2019
  • 5 reacties
  • 1154 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie

Dag mijn huidig verbruik  Pickx App nat en EU is 886,9 MB van 1 GB.

Ik zou graag weten waar ik dat verbruikt heb. Ik heb geen App op mijn smartphone, ook niet op tablet en laptop of wat dan ook. Ik heb er ook geen weet van dat ik programma’s series of wat dan ook kijk op andere toestellen dan mijn TV.

Ik heb Minimus abonnement en mobiles S Klantnummer 61*****99

vr gr

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Sef Ik zie dat beide gsm-nummers in jouw pack af en toe gebruik maken van de aparte bundel van 1GB dat in principe bedoeld is voor de Pickx-app. Mocht je deze app niet gebruiken dan heeft het te maken met dit issue:

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/mijn-volume-voor-de-proximus-tv-app-wordt-opgebruikt-maar-ik-heb-die-app-helemaal-niet-in-gebruik-47920

Groetjes,

Antonella

TBI:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel >  vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

Reputatie 7
Badge +3

@Sef 

er zijn 2 gsm nrs in je pack ?  Ik heb je klantennr ook in je profiel ingevuld en hier aangepast (hoeft niet helemaal openbaar te staan)

kan je in je profiel invullen over welk gsm-nummer het gaat ?

groeten,

Tina

 

Klopt, maar geen spoor van een Pickx App.

 

 

TUI: Een smartphone op android of iOS heeft de mogelijkheid om via instellingen te zien per app wat het verbruik is mss daar toch eens gaan kijken eventueel.

Reageer