Pickx Accountant

  • 12 September 2020
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

Vorige week hebben ze proximus komen instaleren. Ondertussen de app al geinstalleerd op de gsm. 

Maar daar krijg ik steeds de foutmelding dat de login niet gekoppeld is aan het proximus-account.

Hoe kan ik dit oplossen??

 

mvg


5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Door te wachten tot maandag een proximusmedewerker uw probleem opmerkt en oplost.

@Elke E 

aangezien dat je nog niet lang nieuwe klant bent is waarschijnlijk nog niet alles doorgestroomd en is  je  proximus pickx nog niet zien/gekoppeld aan je myprox account,
Al je producten zien onder Myproximus → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/al-je-producten-zien-in-myproximus.html

Maar zoals hierboven reeds aangehaald kunnen maandag de proximus medewerkers dit verder natrekken/bijwerken voor u.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen , zodat zij er maandag direct mee aan de slag kunnen.

Lukt dit ondertussen voor je, @Elke E ? Er lijkt hier alleszins al een koppeling te bestaan.

Jammer genoeg niet. Ik zie wel al mijn toestellen in mijn proximus, maar kan nog steeds geen verbinding maken met de gsm… :sweat:

mss moeten ze morgen gewoon de koppeling eens resetten en komt het zo in orde

Reageer