Vraag

PickX account niet gekoppeld aan pickx account

  • 10 August 2020
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Hallo, ik heb ook het probleem dat mijn proximus account niet verbonden is met PickX. Maar deze staat daadwerkelijk bij mijn producten. Ik heb onlangs gebeld, zij zeiden dat ze een ticket gingen openen en dat ze me zouden terugbellen. Maar dit is nooit gebeurt, ze hebben mij gewoon een email gezonden om mijn wachtwoord te veranderen.

Alvast bedankt


This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goeiemiddag,

 

Je Pickx account is perfect aangemaakt maar ik vermoed dat je met een andere account gaat inloggen. Je account staat aangemaakt op je fc…...@skynet.be account (je MyProximus account) , dus je zal hier moeten mee inloggen.

Goeiemiddag,

 

Je Pickx account is perfect aangemaakt maar ik vermoed dat je met een andere account gaat inloggen. Je account staat aangemaakt op je fc…...@skynet.be account (je MyProximus account) , dus je zal hier moeten mee inloggen.

Ik log ook in met dat account. Hiervoor werkte alles maar toen moest ik mijn wachtwoord veranderen en sindsdien wordt mij altijd verteld dat er geen account gelinkt is ook al staat deze bij mijn producten.

Reputatie 7
Badge +3

@bertholiti 

 

kan je op je profiel je klantnummer even toevoegen aub? Dan kijken we dit eens na.

 

Geert

@bertholiti

 

kan je op je profiel je klantnummer even toevoegen aub? Dan kijken we dit eens na.

 

Geert

Oké, staat gelinkt.