Sins kort werkt de app niet meer en zegt dat deze niet gekoppeld is. Wat is de oplossing hier voor ?
Yes. Eindelijk het werkt terug. Dikke Mercie
Ik heb je account nu even volledig verwijderd en terug toegevoegd. Kan je dit nu nog even testen?
Juist op de tablet geprobeerd en die geeft aan dat de account niet gekoppeld is
Zal ik doen
Geef je ons een seintje als dit werkt op het andere toestel?
Juist nog eens op mijne gsm geprobeerd. App verwijdert en terug geïnstalleerd Als ik nu wil inloggen sluit de app zich vanzelf . Ik denk dat de problemen zijn begonnen na de laatste update van 5 dagen geleden. Is er een manier op een vorige versie te downloaden op in iPhone ?
Dat zal ik straks moeten proberen ik ben momenteel nog op mijn werk tot 23:00
Lukt dit op een ander toestel wel?
Als ik nu op verder gaan duw. Gebeurt er niks meer
Heb ik juist gedaan. Nu kan ik zelfs niet inloggen Reageert niet meer.
Kan je deze dan even verwijderen en opnieuw installeren?
Volgens App Store heb ik de nieuwste versie
Kan je de app op jouw iPhone updaten? Ik zie deze momenteel op versie 5.1.2 staan, de nieuwste versie in de app store staat op 5.2.7.
iPhone kan van mijn vrouw zijn maar daar twijfel ik over of die deze app wel heeft. En Samsung misschien onze tv?
Ik zie nog een andere iPhone en een Samsung gekoppeld aan jouw lijn. Heb je hier geen weet van?
Andere toestellen ?
Ik zie nog andere toestellen actief staan op jouw lijn. Is dit probleem ook op de andere?
iPhone 8. iOS 13.3.1 Heeft kort geleden perfect gewerkt
De foutmelding dat de app niet gekoppeld is, is dus verdwenen? Op welk toestel probeer je dit uit?
Nee die werkt wel. Maar op de app krijg ik dit
Krijg je dit probleem via de Pickx website ook? https://www.proximus.be/pickx/nl
Krijg nog steeds de zelfde melding
Kan je nog eens de app herstarten en nog eens proberen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.