Vraag

pickx account niet gekoppeld

  • 24 February 2020
  • 23 reacties
  • 136 Bekeken

Sins kort werkt de app niet meer en zegt dat deze niet gekoppeld is.   Wat is de oplossing hier voor ?


This topic has been closed for comments

23 reacties

Kan je nog eens de app herstarten en nog eens proberen?

Krijg nog steeds de zelfde melding 

Krijg je dit probleem via de Pickx website ook? https://www.proximus.be/pickx/nl 

Nee die werkt wel. Maar op de app krijg ik dit

 

De foutmelding dat de app niet gekoppeld is, is dus verdwenen? Op welk toestel probeer je dit uit? 

iPhone 8. iOS 13.3.1   Heeft kort geleden perfect gewerkt 

Ik zie nog andere toestellen actief staan op jouw lijn. Is dit probleem ook op de andere? 

Andere toestellen ?

Ik zie nog een andere iPhone en een Samsung gekoppeld aan jouw lijn. Heb je hier geen weet van? 

iPhone kan van mijn vrouw zijn maar daar twijfel ik over of die deze app wel heeft. En Samsung misschien onze tv?

Kan je de app op jouw iPhone updaten? Ik zie deze momenteel op versie 5.1.2 staan, de nieuwste versie in de app store staat op 5.2.7. 

Volgens App Store heb ik de nieuwste versie 

 

Kan je deze dan even verwijderen en opnieuw installeren? 

Heb ik juist gedaan. Nu kan ik zelfs niet inloggen   Reageert niet meer. 😭

Als ik nu op verder gaan duw. Gebeurt er niks meer 

 

Reputatie 7
Badge +4

Lukt dit op een ander toestel wel?

Dat zal ik straks moeten proberen ik ben momenteel nog op mijn werk tot 23:00

Juist nog eens op mijne gsm geprobeerd. App verwijdert en terug geïnstalleerd   Als ik nu wil inloggen sluit de app zich vanzelf   . Ik denk dat de problemen zijn begonnen na de laatste update van 5 dagen geleden. Is er een manier op een vorige versie te downloaden op in iPhone ?

Reputatie 7
Badge +4

Geef je ons een seintje als dit werkt op het andere toestel?

Zal ik doen 

Juist op de tablet geprobeerd en die geeft aan dat de account niet gekoppeld is

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je account nu even volledig verwijderd en terug toegevoegd. Kan je dit nu nog even testen?

Yes. Eindelijk  het werkt terug.  Dikke Mercie  👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻