Vraag

pickx

  • 27 December 2021
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

Als ik pickx open ook smartfhone  en naar Tv gids ga krijg ik geen numerieke indeling als ik app verwijderen en opnieuw  instaleer  is het meestal goed .

Zie 2 foto's  in bijlage

Ik heb ook verschillende manieren proximus geconstateerd  maar dit zonder resultaat

Een ontevreden klant

Cogen luc


4 reacties

Reputatie 2
Badge

Het regent klachten over de Pickx App maar oplossingen krijg ik niet te zien.

Ontevreden klanten zijn er veel maar gelukkig “ Telecomdiensten zijn in België het duurste van de Europese Unie. Belgen betalen 76 procent meer voor post- en telecommunicatiediensten dan gemiddeld in EU-landen”  waarschijnlij omwille van de veel hogere kwaliteit .

Weet iemand waarom we in Europa met “ vrij verkeer van goederen en Diensten” geen buitenlandse provider kunnen kiezen ???

bvb. mag-ik-een-abonnement-nemen-bij-een-operator-van-een-andere-eu-lidstaat-en-dat-permanent-gebruiken-in-belgie

Reputatie 2
Badge

Waarom eigenlijk dit is toch tegen de regel van vrij verkeer en goederen

Vrijdagavond ook iets raar meegemaakt met de pickx app op mijn samsung galaxy J5. Ik wou tv1 openen om naar de Kerstspecial van fc de kampioenen te kijken en de zender bleef maar laden en ik kon mijn gsm niet meer uitschakelen, uiteindelijk toch een reset kunnen doen. Maar raar dat de Pickx app bleef hangen bij het laden van een zender.

Gelukkig werkte het wel na mijn gsm te herstarten maar dat zou toch niet mogen of misschien een update dit probleem kan verhelpen.

Ik krijg wel de numerieke indeling te zien bij de zenders in de tv gids van de Pickx app dus geen probleem bij mij.

Timm1983

Reageer