Vraag

pickx

  • 11 April 2021
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Inderdaad 5.5.3, wat doe ik? 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Blancefloer Wat is er juist aan de hand? Dit is voor mij niet duidelijk op dit moment.

Met mijn account raak ik ook niet op myproximus, ik kan dus niet antwoorden op een bericht want hij vraag wachtwoord.

Gisteren nog hebben de Prox medewerkers gemeld dat er gekende problemen waren en ze met het probleem oplossen bezig waren, dus morgen kunnen zij daar ook weer meer uitleg over geven hoe het ermee staat.

 

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).

ik denk dat je gewoon gaat moeten afwachten tot Prox het probleem gefikst heeft, morgen komen ze terug langs en kunnen ze dan ook de stand van zaken geven.

Ik heb zelf geprobeerd door de app Pickx te verwijderen en terug te installeren maar bij mij heeft het niet geholpen, je kan het altijd eens proberen als je dat wilt.

Met mijn account raak ik ook niet op myproximus, ik kan dus niet antwoorden op een bericht want hij vraag wachtwoord.

Reageer