Beste,
Proximus Pickx werkt opnieuw niet. Na het vorige contact met het Forum werkte het even, maar nu krijg ik opnieuw de boodschap dat er een onverwachte fout is opgetreden.
Alvast bedankt om dit te bekijken.
Mvg,
Donald
Beste,
Proximus Pickx werkt opnieuw niet. Na het vorige contact met het Forum werkte het even, maar nu krijg ik opnieuw de boodschap dat er een onverwachte fout is opgetreden.
Alvast bedankt om dit te bekijken.
Mvg,
Donald
Probleem is opgelost. Bedankt voor de ondersteuning.
Beste,
Ik krijg op de app nog steeds dezelfde foutmelding. Heb hem vandaag 2 keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Foutmelding is dezelfde als een tijd geleden:
Er is een overwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht.
Eronder staat ‘Probeer opnieuw’, maar als ik daar op duw verschijnt terug hetzelfde scherm met de foutmelding.
Mvg,
Donald
kan je de app nu nog even testen ?
Beste,
Ik krijg op de app nog steeds dezelfde foutmelding. Heb hem vandaag 2 keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Foutmelding is dezelfde als een tijd geleden:
Er is een overwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht.
Eronder staat ‘Probeer opnieuw’, maar als ik daar op duw verschijnt terug hetzelfde scherm met de foutmelding.
Mvg,
Donald
Kan je de app eens verwijderen, terug installeren en opnieuw inloggen?
Groetjes,
Daisy
Momenteel krijg ik de foutmelding enkel op de App. Via de website werkt het wel.
Kreeg u dit op de app voor of via website?
Ik kijk voor de zekerheid uw profiel nog eens na en geef het een reset indien nodig.
@proximus vorige interventie voor
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.