Beantwoord

Pickx

  • 6 December 2020
  • 7 reacties
  • 268 Bekeken

Beste,

Proximus Pickx werkt opnieuw niet. Na het vorige contact met het Forum werkte het even, maar nu krijg ik opnieuw de boodschap dat er een onverwachte fout is opgetreden.

Alvast bedankt om dit te bekijken.

Mvg,

Donald

icon

Beste antwoord door jonathandr 11 December 2020, 10:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Probleem is opgelost. Bedankt voor de ondersteuning.

Reputatie 7
Badge +4

Beste,

 

Ik krijg op de app nog steeds dezelfde foutmelding. Heb hem vandaag 2 keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

 

Foutmelding is dezelfde als een tijd geleden:

Er is een overwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht.

 

Eronder staat ‘Probeer opnieuw’, maar als ik daar op duw verschijnt terug hetzelfde scherm met de foutmelding.

 

Mvg,

 

Donald


kan je de app nu nog even testen ?

Beste,

 

Ik krijg op de app nog steeds dezelfde foutmelding. Heb hem vandaag 2 keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

 

Foutmelding is dezelfde als een tijd geleden:

Er is een overwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht.

 

Eronder staat ‘Probeer opnieuw’, maar als ik daar op duw verschijnt terug hetzelfde scherm met de foutmelding.

 

Mvg,

 

Donald

Reputatie 7
Badge +5

@Don1880 We hebben je profiel al eens gereset. 
Kan je de app eens verwijderen, terug installeren en opnieuw inloggen?

 

Groetjes, 

Daisy

Momenteel krijg ik de foutmelding enkel op de App. Via de website werkt het wel.

Reputatie 6
Badge +3

Kreeg u dit op de app voor of via website?

 

Ik kijk voor de zekerheid uw profiel nog eens na en geef het een reset indien nodig.

@proximus  vorige interventie voor @Don1880 

→ Proximus Pickx werkt niet (voetbal niet beschikbaar via website en App installeert niet) | Proximus Forum