Beantwoord

pickx

  • 13 September 2020
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

Net zoals bij veel nieuwe klanten werkt de pickx app niet bij ons. 
kan een modertor dit oplossen?

 

we zijn al 2 keer naar de winkel geweest voor andere problemen en heb de helpdesk ook al enkele keren aan de lijn gehad. 
 

is allemaal wat een domper op onze eerste ervaringen met proximus. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 September 2020, 10:20

Bekijk origineel

5 reacties

@sasenserge Inderdaad valt bij veel nieuwe klanten voor bent is waarschijnlijk nog niet alles doorgestroomd en is  je  proximus pickx nog niet te zien/gekoppeld aan je myprox account:
Al je producten zien onder Myproximus → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/al-je-producten-zien-in-myproximus.html
Zelfs al zie je het daar wel staan, kan het zijn dat de koppeling nog niet in orde is, wat maandag door een proximus forummedewerker verder kan nagetrokken/bijgewerkt worden.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen , zodat zij er maandag direct mee aan de slag kunnen.

Bedankt. Dan hoop ik dat dit maandag in orde komt. 

@sasenserge Kan je het nog even uitproberen? Zou nu in orde moeten zijn.

Perfect! Het werkt nu. 
nu weet ik waar ik moet zijn als iets niet werkt 😉 👍

De Pickx App op mijn iPhone werkt ook niet. Ik krijg steeds de melding “Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht’…… blijkbaar duurt het weken om dat te onderzoeken.

Reageer