Vraag

pickx

  • 23 August 2020
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Poging 2 ; 

de Pickx app en de website werken niet bij ons , ook niet hier al veel tijd in gestoken te hebben.
Alles geprobeerd en zelfs al een keer via deze weg naar laten kijken , zonder succes. 
ONBEGRIJPELIJK dat een klant zoveel moeite moet doen om te krijgen waar hij voor betaald. 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@tverm Ik heb je account gekoppeld. Dit zou nu in orde moeten zijn. Jammer dat het je veel moeite gekost heeft, dit zou niet mogen. Ik wens je er nu veel plezier mee. 

@Emvege Hier vind je de uitleg hoe je de instellingen voor je opnames kan veranderen. D

@tverm ‘t zal pas maandag zijn dat hier iemand die van proximus zelf is, je zal kunnen proberen verder te helpen, je kan altijd ook proberen of ze je via de helpdesk kunnen verder helpen op gratis nr. 0800 22 800 mss is de wachttijd niet zo lang vandaag en ik weet toch dat er al zijn die hiermee werden verder geholpen met hun pickx probleem door de helpdesk!, enfin ik geef het maar mee….

Reputatie 2

Goede morgen.  Ik bezit een decoder V5 met harddisk en een V5 zonder harddisk.

Omdat deze oude met HD als eens durft te sputteren, wil ik vermijden dat er nog wordt opgenomen op deze HD.  Hoe kan ik dat vermijden, want blijkbaar heb je daar niet de keuze bij het instellen van de opnames ? 

Reageer