Vraag

pickx

  • 21 August 2020
  • 7 reacties
  • 117 Bekeken

ik kan pickx niet meer installeren op iphone of ipad

downloaden ok

vragen beantwoorden ivm pushberichten en algemene gebruiksvoorwaarden enz gaat allemaal .

dan start hij rondjes te draaien tot in het oneindige maar er komt niets

 

Gekke is dat deze perfect gewerkt heeft tot een aantal weken geleden: plots kreeg ik dan meldingen

“Oeps, er liep iets verkeerd”

wat nu?

 

 


7 reacties

ondertussen blijkt dat ik pickx via de browser, via www.proximus.be kan openen!

dat is al iets. maar via de AppStore kan ik noch op iphone of ipad de app kan downloaden. is er een probleem met Apple?????

Jammer maar het werkt niet. Alles uitgevoerd als u vraagt: instellingen apps heb ik pickx  als tv-partner verwijderd, toestel uit en aan dan app gedownload. Kan me inloggen, toestaan van meldingen, alg vw geaccepteerd en dan begint het molentje te draaien. Idem op toestel van de vrouw en op een IPad. What to do?

Reputatie 7
Badge +4

@Vic Westerlo Er zijn geen algemene problemen gekend ivm het installeren van de Pickx-app. Je profiel is alleszinds in orde. Heb je eventueel al eens nagekeken bij instellingen-apps of je nog iets terugvindt van je Picks app ? Dan kan je dat hier best nog eesn verwideren. Indien niet, dan je toestel eens herstarten en opnieuw proberen te installeren. Dan zou het moeten werken. Eventueel kan je ook eens testen op een andere gsm of tablet of het daar wel lukt.

ik weet niet of dit een bekend probleem is bij prox!

in ieder geval het zal waarschijnlijk maar pas maandag zijn dat ze nog gaan reageren aangezien ze in het weekend hier niet langskomen op het forum wel is dan de helpdesk bereikbaar voor technische problemen. (momenteel kunnen er lange wachttijden zijn!)

nog extra info: op mijn pc draait pickx perfect …..

inderdaad! het blijft “cirkelen”

wil je hiermee zeggen dat je de app niet kunt wissen en opnieuw installeren.

Reageer