Vraag

pickx 1.7.1 op apple tv

  • 26 July 2022
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 1

Ik kijk via mijn Apple TV  model A1842 naar tv via de app. 

Maar sinds een hele tijd werkt het meer niet dan wel.

Heb de app al opnieuw geïnstalleerd... meer maals zelfs, dan werkt het terug voor even, maar meestal een dag later niet meer en moet ik weer een half uur proberen en opnieuw installeren voor ok tv kan kijken. 

 

Ik begin op Windows pc on google Chrome ook problemen te merken , maar zal daar een andere browser eens voor proberen.

Iemand ideeën?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Jo_041 Er was een probleem gekend op de vorige versie van de app. Heeft het goed gewerkt na de update naar 1.7.1 ? Wat gebeurt er dan op de moment dat je problemen krijgt (foutmelding, vastlopend beeld,...) ? 

Reputatie 1

@HadewychT ik krijg gewoon zwart een zwart scherm, soms krijg ik een tijdlijn balk beneden aan het scherm alsof je vooruit of achteruit la  schollen samen met een cirkel die laad. Maar verder gebeurt er niets. Een andere zender selecteren kan, maar dan blijft het beeld ook zwart.

Op dat moment zelf kan ik wel zonder problemen youtube kijken, dus aan de internet verbinding gaat het niet liggen.

 

Ook heb ik via powerline adapter een utp in het toestel zitten... nu ga ik wel via de wifi eens enkele dagen proberen... 

Reputatie 7
Badge +5

@Jo_041 Kan je eens proberen om de “tv-aanbieder” uit te schakelen.

Reputatie 1

Ik heb ondertussen de utp kabel uitgetrokken (via PowerLanAdaptor). Tot nu toe geen probleem meer ondervonden sinds. 

Dus mijn accespoint heeft het probleem opgelost. 

Reageer