Vraag

Pay& gold gratis film

  • 13 October 2021
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • Practitioner
  • 62 reacties

Ik merk op mijn factuur dat pas beschikbaar is een aanrekening voor film op aanvraag. Aangezien ik via Pay&gold een code gekregen heb voor een gratis film heb ik die gebruikt. Echter stelde ik hier al een tijdje geleden de vraag dat ik die code niet kon ingeven via een V7 decoder. Ik heb dus de code ingegeven via mijn tweede TV  met een V6 decoder  en daarna de film gestart om hem daarna verder te kijken via de V7 decoder die dienst doet voor mijn 65 inch TV  veel aangenamer om een film te bekijken. Dat  ging perfect. Echter nu krijg ik wel een aanrekening dd 2/10/2021  voor die film .. 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @flip deze voucher werd op 06/03/2019 aan jou verzonden en was na bevestiging geldig tot eind 2019, daarom wordt deze nu aangerekend. Uit commercieel standpunt zal ik de aanrekening corrigeren. Groetjes, Heidi

FYI: indien nog niet gebeurd:

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reageer