Beantwoord

Pacific rim uprising


Pacific rim uprising staat in de lijst. Heb deze gehuurd 'betalend' en na 23 minuten is de film afgelopen... is iemand hier van op de hoogte ? Moet toch 1 of andere fout zijn die gekend is?
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 31 October 2018, 14:10

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Yannick, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer of je klantennummer doorgeven? Dan laten we dit even voor je nakijken wat hier is gebeurd. Grtjs, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hier hetzelfde probleem, net €4,99 betaald voor 23min film...
Reputatie 7
Badge +4
Ilse, kan je ons ook even een privé bericht sturen met hierin je lijnnummer of klantennummer? Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Zelfde probleem!
Net ook de film Pacific Rim gehuurd en na 23min gestopt!!
Hier ook hetzelfde probleem, film stopt na 23 minuten 😞
Reputatie 7
Badge +4
Dag Hilde, er is inderdaad een algemeen probleem met de film. We lossen dit zo snel mogelijk op. Ik geef dit ondertussen door aan onze klantendienst voor een compensatie. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marc, er is inderdaad een algemeen probleem met de film. We lossen dit zo snel mogelijk op. Ik geef dit ondertussen door aan onze klantendienst voor een compensatie. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Hilde, bij ontvangst van jouw volgende factuur mag je ons via deze weg terug contacteren, dan zullen we de kosten voor het huren van de filmvoor jou crediteren . Groetjes, Aziz
Is de film ondertussen beschikbaar?
Reputatie 7
Badge +4
Ewald, deze film zou ondertussen volledig beschikbaar moeten zijn. Grtjs, Charlotte.
Dag Marc, er is inderdaad een algemeen probleem met de film. We lossen dit zo snel mogelijk op. Ik geef dit ondertussen door aan onze klantendienst voor een compensatie. MVG, Wim
geachte Wim,
is hier al een oplossing voor gevonden want ik heb hier nog steeds geen compensatie voor gezien!!!
Reputatie 6
Badge +3
Dag Marc,
Kan je ons nog even het betrokken klantennummer doorgeven dan kunnen we dit nakijken.
Mvg, Wilfried
goedemorgen WilfriedJ,

mijn klantennummer is het volgende 567047


Mvg Marc
Reputatie 6
Badge +3
Dag Marc,
Ik heb je hiervoor nog een kredietnota van 10 EUR gemaakt.
Mvg. Wilfried

Reageer