Vraag

Opzeggen Pickx Sports


Beste

Vorige maand heb ik via MyProximus de Pickx Sports optie stopgezet. Er kwam toen de melding ‘We werken eraan’.  Vandaag staat die melding er nog steeds, en is die optie blijkbaar nog steeds actief. Kan dit worden stopgezet?

Alvast bedankt


23 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@mar12 Mijn excuses hiervoor. Ik heb Pickx Sports opgezegd en een rechtzetting gemaakt voor het abonnement van juni (€ -16,99). Groetjes, Antonella

Heel erg bedankt!

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem: begin juni heb ik de opzegging gedaan voor Pickx Sports. Ondertussen blijft de melding staan: We werken eraan. Gisteren terug de maandelijkse factuur gekregen waarbij opnieuw €16,99 aangerekend wordt voor dit pakket..

Ik heb al een paar keer opnieuw geprobeerd om de opzegging te doen, maar er verandert niets.

Kunnen jullie dit aub bekijken?

Alvast bedankt,

mvg,

Cindy

 
 
Reputatie 7
Badge +3

@Confiturke 

Sorry voor het ongemak

het nodige werd gedaan: opzeg pickx sport en rechtzetting facturatie juni en juli

groetjes

Tina

Beste,

 

Ik heb 2 maanden geleden met veel moeite pickx sports opgezegd (wie houdt dit actief wanneer de competitie stilligt?) en nu wil ik het terug activeren en weer hetzelde ‘we werken eraan’.  Volgens mij heb ik ook nog een maand teveel betaald voor dit werd stopgezet.

Kan deze optie terug geactiveerd worden?

Kan dit op een klantvriendelijke manier via de site gebeuren?  Ik krijg het stilaan van de technische problemen op jullie website.

 

Groeten

 

Reputatie 7
Badge +3

Goeiemorgen @RD_02 . Het boeketPickx Sport is opnieuw geactiveerd, vanzodra het order afgewerkt is. In verband met de laattijdige opzeg heb ik u een creditnota aangemaakt twv 23,36 euro.  Groetjes Luc

Bedankt Luc!

In het verleden heb ik dit altijd zonder problemen kunnen doen via de website, maar om een of andere reden lukt dit tegenwoordig niet meer.  Is dit een gekend probleem?

Reputatie 7
Badge +3

@RD_02  Niet echt een probleem, er zijn de laatste tijd veel aanpassingen aan de app alsook nieuwe toepassingen.

 

Beste,


Ik heb ook 2 maanden geleden Pickx Sports opgezegd toen de competitie stillag, dat moest toen via de klantendienst aangezien de site telkens problemen had. Nu probeer ik die optie weer te activeren, maar krijg ik de melding: ‘Uw bestelling is in behandeling. U ontvangt een bevestiging via e-mail’. Er kwam nooit een mail binnen.


Kan deze tv-optie opnieuw geactiveerd worden?
Tot nu toe werd ik terugbetaald voor de maand juni in mijn factuur van juli, klopt het dat ik bij mijn volgende factuur dan ook terugbetaald zal worden voor de maand juli?


Groeten

 

Ter info: maandag pas komt een forummedewerker terug langs om je hierbij verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @indy_cg kun je je klantgegevens aanvullen in het profiel hier, voor nazicht? Groetjes, Heidi

@HeidiE Klantgegevens zijn aangepast. Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

Merci @indy_cg ik maak dossier 51021493 en doe het nodige! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @indy_cg de optie wordt opnieuw geactiveerd en de facturatie wordt (gedeeltelijk automatisch) rechtgezet op je volgende factuur! Groetjes, Heidi

Beste

Ik heb begin deze maand via de website de “Pickx Sports” optie stopgezet. Er kwam toen de melding ‘We werken eraan’.  Vandaag staat die melding er nog steeds, en is die optie blijkbaar nog steeds actief. Kan dit gecorrigeerd worden?

 

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@Anny123 

Probeer eens via de decoder deze optie op te zeggen.   

met de V7 decoder  

  1. Druk op Abonnementen, in het menu boven aan het scherm.
  2. Navigeer door de catalogus en maak je keuze.
  3. Bevestig je keuze “Stopzetten” bij Picks Sports en druk op OK
  4. Nu  pickx all-stars (netflix, disney en pickx +) Bevestig je keuze “stopzetten” en druk op OK

met decoders V6 of V5 :

  1. Druk op menu en ga naar Shop > Activeer een optie.
  2. Maak jouw keuze uit de opties, tv-boeketten en passen.
  3. Selecteer 'Deze tv-bundel stopzetten = de TV optie selecteren die je wil stopzetten' en druk op OK

 

hier nog wat meer informatie en mogelijkheden om TV opties te deactiveren of te activeren

Een optie activeren of deactiveren | Proximus na openen van de link kies je TV vervolgens 

Via het tv-menu

Als dat niet lukt  is er nog deze optie

Je kunt tv-opties (Pickx Mix, Netflix, Pickx Sports, TV Replay+, enz.) toevoegen of verwijderen in MyProximus Producten | Proximus   of via het Pickx-menu (op je TV Box en via Proximus Pickx Website  Abonnementen - Proximus Pickx   ). 

Thx, PAT52 het ging hier enkel via de myproximus APP.

Via de decoder zelf lukte ook niet, daarin kan ik de optie pickx sports wel zien ‘actief’ maar kan hem niet deactiveren.

 

@Anny123 Het is inderdaad gewoon de verschillende methoden uitproberen want ook niet bij iedereen werkt het met de MyProximus-app, maar het voornaamste is dat het toch op een manier wel lukt ;-)

Reputatie 7
Badge +3

@Anny123  Dag, ik heb het je opgezegd en een rechtzetting hiervoor aangemaakt. Groetjes, Luc

beste,

ik heb de zelfde probleem heb op alle 3 de apparaten al geprobeert opte zeggen maar het lukt niet heb het een maand geleden gedaan

 

Reputatie 7
Badge +3

@GillesL Kan u het klantnummer aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@Joel M ik heb dit aangevuld zoals u gevraagd heebt

Reputatie 7
Badge +3

@GillesL Opzeg Pickx Sports ingeleid via order R000000110000Q6JMT.    Binnen max 24u is deze optie opgezegd.Groeetjes,Joel

Reageer