Vraag

opnames worden verkeerd opgenomen


Sinds de laatste week of 2 als in iets probeer op te nemen klopt dit niet met de gids. Heb de indruk dat de opnames telkens een uur achter lopen

 

Iemand een oplossing hiervoor of enig idee waar Proximus deze keer weer mee bezig is? 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Discovery Benelux gaat rechtstreeks contact opnemen met Proximus ,  heeft Dunja  van Discovery Benelux me laten weten.

 

Beste Patrick,

Ik kreeg inderdaad gister bericht dat het was opgelost, maar we gaan weer even contact met ze opnemen. Super vervelend dit! Maar heel fijn dat we via jou horen dat het niet werkt, we gaan er weer achteraan.

Groet,

Dunja 

 

 

Dunja 

Manager Communications & PR

+31 (0) 6 10 08 02 05

wbd.nl 

Warner Bros. Discovery

 

Vroeg me af of je al iets had gehoord of dit opgelost was of niet? 

@Baudts zie het antwoord hier → https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/tv-gids-discovery-weeral-verkeerd-56168?postid=703899#post703899

Reputatie 7
Badge +4

@Baudts Heb je dit probleem op bepaalde zenders of bij specifieke opnames ?

Er waren problemen met de TV-gids bij Discovery. Als je van die zender wilde opnemen zal dat het probleem geweest zijn. In dat geval kan je me de opnames oorgeven en kan ik dit verder onderzoeken. 

Voornamelijk discovery channel. echter ook sommige andere kanalaen. Had deze morgen gebeld en ze hebben moden gereset. dus hopelijk lost dit het probleem op. 

 

Beste het blijkt dus nog altijd niet opgelost te zijn. Logens de gids vandaag was het om 18u30 op discovery deadliest catch echter de opname die is gebeurt is salvage hunters. Om 19u30 zou het deadliest catch bloodline moeten zijn echter als ik nu live tv kijk is het de repair shop. 
 

wanneer zouden deze problemen opgelost zijn? 

Bij tlc is het trouwens hetzelfde probleem

Reputatie 7
Badge +3

Beste het blijkt dus nog altijd niet opgelost te zijn. Logens de gids vandaag was het om 18u30 op discovery deadliest catch echter de opname die is gebeurt is salvage hunters. Om 19u30 zou het deadliest catch bloodline moeten zijn echter als ik nu live tv kijk is het de repair shop. 
 

wanneer zouden deze problemen opgelost zijn? 

@HadewychT @Baudts  Klopt de TV gids van Discovery Channel loopt weer 2 uur voorop . Deze ochtend was het in orde. Blijkbaar na de automatische update van de TV gids die Proximus in de namiddag doorvoerde weeral zelfde probleem, dat sinds 27 Mei 2022 bezig is. Kan het TV team van Proximus  dit niet eerst nakijken alvorens dit zo te updaten? 

Ok tof hopelijk snel opgelost. Indien ik het me goed herinner hebben ze juist de prijs verhoogt van de abonnementen om kwaliteit te verzekeren. Gezien de kwaliteit duidelijk niet verzekerd is vraag ik me af of ze op zijn minst het respect hebben om een krediet nota te sturen voor zolang het probleem blijft. Of is dit wishful thinking. 

Reputatie 7
Badge +3

@Baudts Ik heb het ook doorgegeven aan de contact persoon bij  Discovery Benelux die op de hoogte is van het probleem bij Proximus. Van zodra ik antwoord heb zal ik het hier melden.

Reageer