Vraag

Opnames verwijderen bij opstarten

  • 22 November 2018
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb het probleem al een tijd, maar nu is het bijna dagelijkse kost: wanneer ik een opgenomen programma wil kijken dan wordt steeds de eerste aflevering bijvoorbeeld verwijderd ipv opgestart. Gisteren zelfs 3 afleveringen die telkens verwijderd werden wanneer ik ze wou opstarten.
Mij irriteert het uiteraard geregeld, maar probeer maar eens aan je zoontje uit te leggen waarom plots de Sinterklaasopnames weg zijn...

Misschien ook een tweede probleem al maar aankaarten: wanneer we een opname kijken (die nog deels opgenomen wordt - dus beetje uitgesteld kijken) en we willen doorspoelen dan springt de aflevering plots naar een random eerder punt in het programma. Dan moet ik altijd terug afzetten, opnieuw starten en als een gek doorspoelen en gokken om op het juiste punt terug te geraken...)

2 reacties

Mss toch best eens je decoder een factory reset geven.
zie >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Reputatie 7
Badge +4
Inderdaad al even beginnen met je decoder te resetten. Zet daarna je modem uit, je decoders uit, en zet de modem terug aan (wacht een vijftal minuten tot deze volledig herstart is). Daarna mogen de decoders ook weer aan. Laat je ons weten als het probleem zich dan nog voortzet?

Reageer