Vraag

opnames verwijderd

  • 5 June 2020
  • 5 reacties
  • 152 Bekeken

Beste,

Ik heb vandaag gemerkt dat een de opnames van een aantal reeksen (o.a. Huizenjagers, ...) verwijderd zijn de afgelopen uren.

Er is nog korte termijn-geheugen over: is het mogelijk deze terug te plaatsen?


Mijn klantnummer is 607817927.

Alvast bedankt,


5 reacties

Ja nu zie ik dat ik het inderdaad vergeten ben van ook er bij te zetten als een herstart niet lukt van eens te resetten, natuurlijk als het aantal opnames in de instellingen te laag staat gaan de opnames ook verdwijnen maar als het de laatste opnames zijn die verdwijnen dan is het wat anders!

zelf is het nodig van ook de bbox te resetten of te herstarten je weet eigenlijk nooit zeker of het echt nodig is om beide te doen of zelf alleen maar te herstarten ik doe gewoon de reset van beide bbox en decoder (en zelfs in de juiste volgorde; dus eerst bbox en dan pas decoder, zelf dit speelt in sommige gevallen een rol) dan ben ik zeker dat ik het uiterste uit de kan gehaald heb :relaxed:

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb ook onlangs een euvel gehad dat er geen enkele opname zichtbaar was van een serie. Ik zag wel de naam maar niet de opname. Een reset van de decoder heeft dit bij mij opgelost. Zie hier hoe je dit kan doen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html Normaal gezien krijg je ook een waarschuwing wanneer een cloud opname niet meer beschikbaar is.

je kan zelf het aantal opnames in de decoder menu instellen je kan ook kiezen voor alle

Nee, dat lijkt niet te helpen.

Als ik het me goed herinner, is het totaal aantal opnames met 15 of 20 gezakt, maar ik kan niet meteen de hele lijst met ontbrekende/verwijderde opsommen :wink:

 

Soms blijft de decoder trouwens ook hangen op “Even geduld” als ik hem herstart via de knop achteraan, maar dat ‘probleem’ is er al enkele weken.

heb je de decoder al eens herstart door zijn spanning even te onderbreken of je ze dan terug zit staan.

Reageer