Vraag

Opnames TV

  • 4 February 2020
  • 5 reacties
  • 269 Bekeken

Op 29 januari deden we een opname van de programma’s ‘Op één’ en ‘The Sky is The Limit’. Wat staat er bij beide opnames geschreven? 0 seconden opname, en als we de opname willen starten, krijgen we de melding: ‘serverfout. deze media is niet beschikbaar.Probeer later opnieuw’. We hebben het al 6 dagen op rij opnieuw geprobeerd, zelfs door de modem meermaals uit te zetten en ook alle aansluitingen uit het stopcontact te halen, maar niets lukt. Erger nog: het programma ‘op één’ van 29 januari staat nog bij de opnames (maar kan niet bekeken worden) en het programma ‘The Sky is The Limit’ van 29 januari is volledig verdwenen. Het moet gezegd worden: de laatste maanden zijn er heel wat problemen met de opnames. Sinds jullie een paar jaar terug met die nieuwe kleine modem zijn gestart, ontstaan er alleen maar meer en meer problemen. Hebben jullie een oplossing voor mijn specifiek probleem zoals hierboven omschreven?? Dank u


5 reacties

heb je de decoder en bbox al eens een reset laten uitvoeren, niet dat je daarmee de verdwenen opname met zekerheid gaat terug hebben maar om eventueel in de toekomst problemen te vermijden.

De verdwenen opnames kan door iemand van Proximus zelf normaal gezien teruggezet worden.

decoder resetten > klik hier

bbox resetten > klik hier

Ik heb zelfde probleem gehad op 29 januari, opname op Vijf.  Via Chat liet Proximus me weten dat er een technisch defect was op 29 januari en dat de techniekers dit zouden herstellen.  Tot nu toe is er niets hersteld...

Reputatie 6
Badge +2

Bij de Sky is the limit had ik dat ook een keer. Eerst stond er dat het maar 2 dagen geldig was. Heb dat dan veranderd en toen stond er een jaar of zo, toch heel lang. En uiteindelijk stond er 0 seconden. Maar eigenlijk is het niet zo erg.

waarschijnlijk bedoel je veranderd naar langetermijnopname 

Reputatie 7
Badge +4

@zaltgaanja kan je inderdaad de decoder even resetten via de tip van @Martin 

De decoder reset je zo.

Zo trek je de software even opnieuw binnen. 

Reageer