Vraag

Opnames spelen schokkerig af op V7 decoder

  • 23 December 2020
  • 51 reacties
  • 1128 Bekeken


Toon eerste bericht

51 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Daniel14 Is je decoder via kabel aangesloten ? Je kan best al je toestellen eens tegelijkertijd herstarten volgens deze procedure

Mijn decoder is met kabel aangesloten ik heb een fibermodem en heb alles herstart volgens de procedure volgorde - fibermodem - b-box - decoder hopelijk duurt het nu wat langer zonder P foutenbij de opnames, netflix kan ik via smart tv bekijken bij falen, maar de opnames wil ik liever zonder schokken of vastlopen afspelen natuurlijk. Met dank voor de reactie

Soms moet van prox uit ook een reset gebeuren ivm met de fiber modem van op afstand, maar of dit zal helpen weet ik natuurlijk niet op voorhand.

Martin er is een 3 tal weken geleden een reset door proximus gebeurt dit na het melden dat ik netflix niet meer kon afspelen via decoder. De fiber zal dan ook wel gereset zijn denk ik. Dank voor de reactie. 

V7 hier ook regelmatig schokkerig beeld bij bekijken opname en tegelijkertijd iets anders opnemen. Alles is hier ondertussen geprobeerd... Als dit blijft volgend jaar gewoonweg naar andere operator , spijtig had anders verwacht.

Heb je ook al de bbox herstart door spanning 10 sec weg te nemen.

Straks komen de prox forummedewerkers langs om je verder te helpen.

Ja, dat heb ik toen ook gedaan op aangeven van de klantendienst

werd wel nog gemeld door andere v7 bezitters bvb → V7 decoder status "issues" ? | Proximus Forum

of er een bepaalde reden en oplossing is/op komst is, zullen we van de @proximus-forummedewerkers moeten te weten komen

Reputatie 6
Badge +3

@Kristof82 Kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het langs deze kant ook eens natesten om te kijken wat het veroorzaakt.

@YorickP  Info toegevoegd, dank u.

Reputatie 7
Badge +4

@Peter_0175 @WSM999 Er kunnen verschillende oorzaken zijn voor dat schokken. Ik heb jullie lijn nagekeken en zie daar niet onmiddellijk een oorzaak. Ik zie wel dat er nog een 2de decoder aangemeld staat op je lijn. Heb je deze nog ? Ondervind je daar hetzelfde probleem ? Eventueel kan je de beide decoders ook eens van plaats wisselen om te zien of het probleem mee verhuisd naar de andere TV. 

Vanavond weer schokkerig beeld bij bekijken opname en tegelijkertijd opnemen. Met medewerker chatten lukte niet zelf na 1uur wachten. En nu ?

@HadewychT Heb je er soms weet van dat het gekend zou zijn bij proximus, dat ook problemen voorvallen met de V7 in geval One SSID opstaat in de modem, kan dit eventueel nagevraagd worden bij de specialisten.

Reputatie 2

@Peter_0175 @WSM999 Er kunnen verschillende oorzaken zijn voor dat schokken. Ik heb jullie lijn nagekeken en zie daar niet onmiddellijk een oorzaak. Ik zie wel dat er nog een 2de decoder aangemeld staat op je lijn. Heb je deze nog ? Ondervind je daar hetzelfde probleem ? Eventueel kan je de beide decoders ook eens van plaats wisselen om te zien of het probleem mee verhuisd naar de andere TV. 

@HadewychT ja, de 2e decoder gebruiken we nog in een andere ruimte. Daar merk ik niet echt hetzelfde schokkende probleem. Van plaats wisselen gaat niet evident zijn want de Android decoder is net de meest gebruikte gezien daar onze streamz, netflix en disney+ op staat :-)

@Peter_0175  maar die 2de is ook geen V7 veronderstel ik!

Reputatie 7
Badge +5

@Daniel14 Ondervind je nog problemen?

Reputatie 7
Badge +4

@Peter_0175 Je moet ze niet definitief van plaats veranderen. Het is enkel om te testen of het probleem zich dan mee verplaatst en dus gelinkt is an de decoder, of aan de manier waarop ze verbonden zijn, of de tv als het probleem zich op dezelfde TV blijft voordoen.

Reputatie 2

@Peter_0175  maar die 2de is ook geen V7 veronderstel ik!

klopt, dat is zo’n kleintje weet niet van buiten welke nr dat is. Die dat de meeste mensen hebben :-)

dit is de v5-compact waar ik ook totaal geen problemen mee ondervindt

Reputatie 2
Badge

Dit heb ik ook al lang voor, rebooten helpt heel tijdelijk.

Reputatie 7
Badge +5

@Wolfhond Hoe is je decoder met je modem verbonden?

DaisyS

De volledige  herstart is nog maar 2 dagen geleden gebeurt, Dus nog geen problemen tot nog toe ondervonden moest dit volgende week opnieuw gebeuren kan het toch niet de bedoeling zijn telkens opnieuw herstarten.

 

Reputatie 3
Badge

@Wolfhond Hoe is je decoder met je modem verbonden?

Rechtstreeks met de kabel

Reputatie 5
Badge +2

@Geert Winkelmans Kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het langs deze kant ook eens natesten om te kijken wat het veroorzaakt.

@HadewychT een 2de decoder, die heb ik niet.

 

Reageer