Dit hangt af van de software versie op je decoder, als je al bent omgeschakeld naar de nieuwe menu zie je dit al. Indien je de oude software nog hebt, zal je nog even moeten afwachten tot je een software update krijgt.
Dag Kim,
bedankt voor je snelle antwoord
ik ben sinds 6 oktober klant bij Proximus; heb ik een oude versie decoder ontvangen?
Kan ik mijn update forceren? welke versie is de nieuwe?
mvg
Yus
Dag Yus, de updates zelf lopen automatisch door naar de decoder. Je kan deze wel manueel proberen door te pushen. Als je deze procedure in de bijgevoegde link gaat volgen gaat het toestel een update gaan uitvoeren. Klik gewoon even op de decoder die je hebt staan. Groeten, Charlotte
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Geachte,
ik heb zoals bovenvermelde de updates manueel gedaan; geen verandering
na 3 maanden zie ik nog altijd geen melding van de series en afleveringen en geen release datum van films
zie fotos in bjilage
is mijn decoder defect? of heb ik een oudere versie gekregen?
mvg
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.