Skip to main content

Hallo ,

laatste paar weken lopen de opnames vast bij het bekijken .

zwart beeld met een rondje dat draait en dan ineens “er is iets misgelopen” 

heel frustrerend omdat ik alles al gereset heb van toestellen en niet opgelost geraakt.

Tv box uitzetten en terug aanzetten en we kunnen terug de opname bekijken. 
dit is al een paar weken , kan dit opgelost worden Proximus ? 
mvg Thomas 

@Proxmus_Forummedewerkers  

 @Thomas roels  heeft hiervoor een identiek nieuw bericht opgesteld → storingen bij kijken opnames | Proximus Forum


Idd , maar er wordt niet op gereageerd en daarom dacht ik het nog eens opnieuw te melden 


Het is gewoon wachten op een reactie van een Proximus moderator op het publieke forum,  de reacties zijn niet in real time,  kan soms enige werkdagen duren in functie bezetting en aantal berichten in de wachtrij. Ook op zon- en feestdagen komen zij hier niet langs bijvoorbeeld.

Het is waarschijnlijk een V7 decoder die je hebt, als je alle toestellen reeds gerest/herstart hebt zoals je zegt, kan je zelf niet veel meer ondernemen en kunnen zij dan beslissen wat er eventueel verder kan of moet gebeuren.


Reageer