Vraag

opnames lopen mis

  • 28 November 2019
  • 21 reacties
  • 167 Bekeken

Beste,

Sinds deze week lopen er veel opnames mis.

Dinsdag waren er 2 opname van voetbal niet gelukt op Vier. champions league galastaray tegen brugge.
Ook het overzicht later op de avond.

 

Woensdag “Coppens” op vtm, niet mee daar.

 

Vandaag: Serie opname macgyver op zes (16) → eerste 2 afleveringen zijn er niet, als ik die nu nog probeer op te nemen → opname gefaalt.

De volgende opname die gepland lijkt is om 22u50, is de derde aflevering van 5.

Als ik naar de opties van de eerste 2 kijk staat er nog serie opname, maar kan je ook opnemen 

 

dus er is iets deftig fout.

ik heb al de modem herstart alsook de decoder.

Mvg;

Jurgen De Fauw


21 reacties

Op de picxk app op mijn GSM zie ik de opnames wel…

niet op de decoder aan de TV hoe komt dit?

kun je al de decoder eens zonder stroom zetten via schakelaar achteraan of via zijn netstekker, als hij terug opgestart is kijk dan eens of de opnames er dan wel zijn.

dat heb ik al gedaan heeft niet geholpen.

heb je de bbox ook al eens herstart door zijn stroom 10 seconden te onderbreken

ook gedaan, al 2 keer helpt niet.

je zou in de plaats van herstarten ook de toestellen kunnen resetten maar natuurlijk is het dan nog niet 100% zeker dat het gaat lukken, in ieder geval morgen komen de mensen van het proximus forum team hier terug langs om je verder  te helpen indien ze hier niet meer reageren voor 22u.

bbox resetten > klik hier

decoder  resetten > klik hier

Ik hen ook een reset gedaan van de decoder, nog hetzelfde probleem.

Dan zullen de mensen van het proximus team straks als ze hier langskomen je wel verder helpen, maar ik weet niet of er nog vakbondsacties zullen zijn en daardoor hier mss minder bezetting zal zijn, enfin je ziet dan wel, normaal komen ze hier langs van 8.u tot 22u.

NB: je kunt natuurlijk ook nog altijd bellen naar de helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800. 

Reputatie 7
Badge +4

Als je de opnames wel kan zien via de app, zijn ze wel degelijk gebeurd. Er is dus een fout in de communicatie naar dedecoder toe. Hiervoor moet je inderdaad je toestellen herstarten.

Als ik hier je lijn en toestellen nakijk zie ik dat die reboot van de decoder toch al een maand geleden is. De modem en wifi zijn in het begin van deze maand herstart. Dit is toch al even geleden dus. Kan je het dus toch nog eens proberen via deze manier : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Hallo, ik heb de modem + wifi gisteren 2x herstart, ik heb zelfs een volledige reset van de decoder gedaan gisteren rond 23 uur, dus kan niet zijn dat je hier niks van ziet.

 

meer kan ik toch niet doen.

 

Jurgen

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb opnieuw een controle gedaan en kan nu de reboot van de modem wel zien, maar de decoder kan ik niet uitvragen van hieruit met recente info. Normaalgezien zou dit wel moeten kunnen. Er is dus toch nog een communicatieprobleem tussen modem en decoder.

Kan je als je thuis bent toch nog eens 1x alles herstarten (ook wifibooster) zoals uitgelegd in de link ? Als het mogelijk is de decoder best rechtstreeks in een stopcontact steken, niet in een verlengkabel. Als het dan nog niet lukt kunnen we eventueel een technieker ter plaatse sturen of de decoder eerst vervangen. 

Hallo, ik heb nog eens alles herstart zoals gevraagd. 

Maar geen geluk. Kan je nog eens checken? anders ga ik een nieuwe decoder halen in de proximus winkel voordat een technieker langs komt?

 

mvg,

Jurgen

Reputatie 7
Badge +4

Ik zal je dan een decoder moeten opsturen. Deze kan je niet omwisselen in onze winkel.

Kan je hier al even een winkel selecteren waar je hem wil ophalen en een gsm-nr toevoegen aan je profiel. Daarop krijg je dan een bericht als je decoder is toegekomen.

hallo, ik krijg alleen maar UPS locaties die ik kan zoeken, maar niet selecteren.
https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL

is er iets mis met de link?
 

Reputatie 6
Badge +3

Probeer eens andere webbrowser bijvoorbeeld Mozilla Firefox,Google Chrome,Edge,Internet Explorer om de link te bekijken.

oke begrepen, heb je het adres in een persoonlijk bericht gestuurd, alsook mijn GSM nummer aangepast in mijn profiel.

 

Mvg.

Reputatie 7
Badge +4

ik zie je gsm-nr nog niet staan in je profiel en kan de nieuwe decoder dus nog niet opsturen. Kan je dit nog eens nakijken ?

 

ik heb het in een persoonlijk bericht gestuurd, ik heb de update gedaan, dus zou er moeten zijn.

ik heb het in een persoonlijk bericht gestuurd, ik heb de update gedaan, dus zou er moeten zijn.

Kan je achter jouw lijnnummer in jouw profiel toch nog  eens jouw GSMnummer plaatsen? Ik zie deze er momenteel niet in staan.

WenzelR zie persoonlijk bericht, mijn profiel kan ik niet aanpassen, zegt altijd dat er een veld niet is ingevuld ook al zijn alle velden ingevuld.

Ik kan jammer genoeg jouw bericht naar Hadewych niet zien ;) Ik zie dat er toch een GSMnr is ingeraakt, eindigend op 17.

De omruiling is dan ook ingeleid hierop. Binnen 1 à 2 werkdagen mag je deze normaal gezien dan verwachten. 

 

 

Reageer