Beantwoord

opnames kunnen niet worden afgespeeld op tablet of PC

  • 11 October 2019
  • 7 reacties
  • 349 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik heb 55 opgenomen afleveringen van That 70's Show, en ik kan geen enkele meer openen op mijn tablet of PC. Op de tablet komt er de foutmelding "stream niet beschikbaar - probeer opnieuw". Op de PC "Oeps ! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw !". Ik heb het op verschillende toestellen geprobeerd en ik kan ze nergens meer openen.
Software versies van tablets: iPadOS 13.1.2 en iOS 12.4.1. Software versie van Pickx app is de meest recente versie 5.1.2.
Software versies van PC en laptop: Windows 10 en Windows 8.1.

Weet er iemand waarom dit probleem zich voordoet en hoe het opgelost kan worden?

Alvast bedankt!


Vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door jonathandr 11 October 2019, 14:41

Bekijk origineel

7 reacties

En via decoder lukt het wel nog?
Reputatie 7
Badge +4
Hallo,

Ik heb 55 opgenomen afleveringen van That 70's Show, en ik kan geen enkele meer openen op mijn tablet of PC. Op de tablet komt er de foutmelding "stream niet beschikbaar - probeer opnieuw". Op de PC "Oeps ! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw !". Ik heb het op verschillende toestellen geprobeerd en ik kan ze nergens meer openen.
Software versies van tablets: iPadOS 13.1.2 en iOS 12.4.1. Software versie van Pickx app is de meest recente versie 5.1.2.
Software versies van PC en laptop: Windows 10 en Windows 8.1.

Weet er iemand waarom dit probleem zich voordoet en hoe het opgelost kan worden?

Alvast bedankt!


Vriendelijke groeten

Kan je via de decoder de opnames wel bekijken ?
aan de hand van welke login werk je voor de app ?
Reputatie 1
@Martin ja dat lukt wel nog
@jonathandr ja, via de decoder lukt het voorlopig wel nog.
Ik gebruik de login die ik ook gebruik om mij in te loggen op MyProximus.
Reputatie 7
Badge +4
andere opnames kan je wel nog bekijken via de tablet ?
Reputatie 1
@jonathandr andere opnames kan ik wel nog bekijken. Vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +4
@Griet_011 kan je de opname nogmaals proberen ?
Reputatie 1
@jonathandr Ik kan de opnames terug afspelen! Bedankt voor de goede service!! Vriendelijke groeten

Reageer