Vraag

Opnames kunnen niet afgespeeld worden in de pickx_app

  • 28 November 2021
  • 6 reacties
  • 915 Bekeken

Ik heb enkele opnames waarbij er in de app een doorstreept play symbooltje bij staat, en die ik dus niet kan afspelen op de tablet. Op de TV is er geen probleem, hoe komt dit? 

 


6 reacties

Is dit voor opnames van bepaalde zender of voor opnames van alle zenders, ander moet je uw decoder eens herstarten door hem even volledig stroomloos te zetten (via schakelaar of netstekker even uittrekken)

Dank u voor de reactie

Het is bij opnames van de bbc en van npro3. Opnames van Belgische zenders is er geen probleem ook op TV zelf kan ik deze opnames wel bekijken, dus ik denk dat de decoder wel in orde is

 

soms is het kwestie van synchronisatie tussen decoder en pickx app, vandaar dat ik dit voorstelde met je decoder, maar is absoluut niet zeker dat het ook gaat lukken.

sommige kunnen ook niet via pickx wordt aangeduid met een bolletje als je de zenderlijst bekijkt (zie legende onderaan de pagina zenderlijst)

Pickx Tv zenders - Belgische en buitenlandse zenders | Proximus

Reputatie 7
Badge +4

@Kawaracer Dat sympbool betekent dat de opname niet bekeken kan worden via de Pickx app, enkel via de decoder. Meer info vind je hier

Voorlopig kun je op je smartphone of tablet enkel programma's bekijken die je hebt opgenomen op de volgende zenders: AB3, AB3 HD, Canvas, Canvas HD, CAZ, Club RTL, Club RTL HD, Eén, Eén HD, KADET, KETNET, La Deux, La Deux HD, La Trois, La Trois HD, La Une, La Une HD, Nickelodeon FR, Nickelodeon NL/Spike, Plug RTL, Plug RTL HD, Q2, Q2 HD, RTL-TVI, RTL-TVI HD, VIER, VIER HD, VIJF, VIJF HD, Vitaya, vtm, vtm HD, vtm Kzoom, CAS HD, Ketnet HD, Nick spike, Nick junior FR, Nick junior NL, Viceland NL, Viceland FR, Kadet.

@HadewychT Ik heb opnames die zijn opgenomen van de zender Ketnet HD die ik niet kan bekijken. In jouw antwoord staat dat je opnames van bepaalde zenders, waaronder Ketnet en Ketnet HD, wel kunt bekijken in de app. Maar waarom kan ik dat als nog niet? Niet in de app en niet op de site. 

Met vriendelijke groet.

Reputatie 7
Badge +5

@Hilde De Goignies Krijg je een foutmelding als je deze wenst te bekijken? 

Reageer