Beantwoord

Opnames bekijken op pc

  • 19 May 2019
  • 7 reacties
  • 713 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Vanaf nu is het bij mij mogelijk om opnames te bekijken op pc met Mozilla Firefox,vroeger kon ik alleen TV kijken opnames enkel via een andere browser.Systeem op mijn pc is windows 7 ultimate.
icon

Beste antwoord door HadewychT 23 May 2019, 12:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Bij mij op windows 10 werkt het voor de browsers :
- EDGE
- Firefox
- Chrome
- Opera

❗️
Maar bij al die browsers zie ik wel bij een server opname op lange termijn staan dat die alleen beschikbaar is op Decoder
❗️
Reputatie 3
Badge
@Martin
Geeft enkel de opnames weer die kunnen bekeken worden op pc.Bij sommige opnames krijg ik de melding
dat die bijna gaan vervallen( opname's van 3 maand geleden),andere opnames dateren van 2 maand geleden en hier geeft men nog niet aan dat ze gaan vervallen zijn nog steeds te bekijken. Het zou dus wel eens kunnen dat die na een bepaalde periode niet meer te bekijken zijn op pc en enkel nog via de decoder.
Dit zou inderdaad goed kunnen maar is het al dan niet wegens een bug
----(zoals een tijd geleden korte tijd opnames ook maar over 3 dagen konden bekeken worden)
dat lange termijn opnames ook maar gedurende een bepaalde tijd kunnen bekeken worden?
Morgen kunnen de Proximus medewerkers hier omtrent best wat duidelijkheid brengen.
Reputatie 7
Badge +4
Dit zou inderdaad goed kunnen maar is het al dan niet wegens een bug
----(zoals een tijd geleden korte tijd opnames ook maar over 3 dagen konden bekeken worden)
dat lange termijn opnames ook maar gedurende een bepaalde tijd kunnen bekeken worden?
Morgen kunnen de Proximus medewerkers hier omtrent best wat duidelijkheid brengen.

Ik heb het ondertussen doorgestuurd naar de betrokken dienst, van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Bedankt SamuelD
Reputatie 7
Badge +4
Ondertussen antwoord gekregen.
Binnen de app zijn alleen de korte termijn opnames (> 60 dagen) afspeelbaar.
De lange termijn opnames kunnen alleen op een decoder bekeken worden.
HadewychT,
Bedankt voor de opvolging 👍 en hiermee ook duidelijk dat het niet om een bug gaat.
Mvg, Martin.