Skip to main content
Beantwoord

opnames aanwezig in pickx (ios) maar niet meer beschikbaar op decoder

  • 27 februari 2020
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Hallo,

sinds zondag zijn een paar recente opnames verdwenen van onze decoder (met hard disk, V4, denk ik) . Ze zijn niet meer in ‘mijn opnames’ te vinden... Maar ze zijn nog wel aanwezig in ‘mijn opnames’ in de Pickx Ios App. Hoe kan ik ze opnieuw met de decoder bekijken ?

Dank  bij voorbaat.

 

Beste antwoord door Martin

mss gewoon al eens proberen door even de v4 decoder volledig stroomloos te zetten en na hij volledig terug opgestart is eens kijken of het dan in orde is gekomen.

Mss ook eens overwegen om aan iemand van Prox te vragen of je gehuurde V4 decoder kan omgeruild worden voor een recentere decoder ...

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • 34005 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2020

mss gewoon al eens proberen door even de v4 decoder volledig stroomloos te zetten en na hij volledig terug opgestart is eens kijken of het dan in orde is gekomen.

Mss ook eens overwegen om aan iemand van Prox te vragen of je gehuurde V4 decoder kan omgeruild worden voor een recentere decoder ...


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 28 februari 2020

Is dit na de herstart gelukt?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 28 februari 2020

Hallo,

Ja, ik heb net geprobeerd en alles is in orde !

@Martin : bedankt voor de goede raad !

mvg


Martin
  • 34005 reacties
  • 28 februari 2020

Blij te horen dat het terug in orde gekomen is.