Beantwoord

Opname SWAT

  • 29 September 2019
  • 6 reacties
  • 131 Bekeken

Beste,

Ik heb de serie SWAT op Q2 opgenomen, maar ik zie dat de laatste aflevering (26/09/2019) niet goed opgenomen is.
Meer of de helft van de tijd is het de serie Trippers nog te zien.
Op het einde van de opname, zit ik nog maar aan de helft van de aflevering van SWAT zelf.
Kunnen jullie daar eens naar kijken?

Groeten Pieter
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 30 September 2019, 09:45

Bekijk origineel

6 reacties

Morgen komen de mensen van Proximus zelf hier terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen.
Als de opname via http://proximuspickx.be wel volledig kan bekeken worden, dan zou ik de decoder eens herstarten door zijn spanning even te onderbreken en te zien of het dan in orde is.
Nee via de website is het juist hetzelfde. Het is een serveropname hé. Dus instellingen bij Proximus denk ik.
Inderdaad wachten tot morgen.
Inderdaad
woordje uitleg waarom ik de vraag gesteld heb of het mss via pickx zou goed werken, in dit geval zou het goed op de server opgeslagen staan, maar zoals het soms nog gebeurt niet goed gesynchroniseerd werd op de decoder.
Reputatie 7
Badge +4
Pieter,

Ik heb dit doorgestuurd naar ons IT team ter nazicht. De vraag van @Martin was inderdaad correct, soms kan het enkel op de decoder zijn dat dit probleem zich gaat voordoen (terwijl via de website alles probleemloos werkt).
Reputatie 7
Badge +4
Pieter,

Ik heb hier info over gekregen. Door een uitstel van de uitzending op Q2 is deze programmatie fout gelopen.
Het oorspronkelijk tijdstip was om 23.46u gepland, maar die is uiteindelijk om 00.28u gestart, vandaar dat een deel ontbreekt.
Ok, geen probleem.
Heb ondertussen de aflevering kunnen bekijken via de VTM Go app. 😛

Reageer