Opname Siren verdwenen


Reputatie 5
Badge +2
gisteren siren opgenomen op Q2, op de computer staat er vervalt binnenkort, op TV helemaal niet in de opgenomen uitzendingen.
Tijdens het programma kon ik wel zien dat het opgenomen werd,
Ik heb de decoder herstart zonder resultaat.
Ik zal vanavond kijken via replay, hopelijk lukt het. Ik heb al gekeken en er staat wel het tekentje bij van replay, maar ik zal het natuurlijk maar vanavond zien, nu geen tijd om te kijken.
Ik heb in april gekregen voor de nieuwe decorder , (ik heb nu een V4) die zou toekomen in mei, juni maar nog steeds niets ontvangen, maar juni is ook nog niet voorbij.
Ik heb al lang geen problemen meer gehad, hopelijk beginnen ze nu niet!

This topic has been closed for comments

12 reacties

kun je de opname ook niet zien op http://proximusTV.be of via proximusTV-app op je mobiele toestellen bv.
Reputatie 5
Badge +2
neen, enkel beeldje waarop staat verdwijnt binnenkort, kan niet bekeken worden en als je erop klikt kan ik enkel verwijderen
Reputatie 5
Badge +2
Hier de printscreens van hetgeen ik zie
Hopelijk krijg je minder dergelijke problemen eens je V4 vervangen wordt door een recentere decoder, als lees ik hier toch regelmatig dat er problemen optreden met opgenomen programma's die verdwijnen, niet afspeelbaar zijn enz... op dit gebied kan ik met mijn V5-compact zeker niet klagen, valt heel zelden voor dat ik problemen ondervindt met opnames en dan heb ik ze tot hier toe al altijd kunnen oplossen dor herstart en soms moet ik wel een reset van de decoder doen maar over het algemeen is herstarten voldoende.
Ik heb jouw opname gereset, kan je even kijken of je ze ziet verschijnen nu? Mogelijks zal de decoder eerst moeten herstart worden.

P.S.: Ik heb jouw posts afgezonderd van het vorige topic 😉 Kwestie van door het bos nog de bomen te zien.
Reputatie 5
Badge +2
dank je wel, probleem opgelost,
op de tv en op de website is het probleem opgelost
heb decoder niet moeten herstarten,
PS, weet je niet wanneer de nieuwe decoder verstuurd wordt?
Reputatie 5
Badge +2
ik heb vandaag weer 2 opnamen die verdwenen zijn, ik heb vandaag nog gekeken en er staat voor de beiden opnamen alles bewaren, nog eens bevestigd.
Het gaat over de serie singel parents (VTM) nr 16 van 5 juli om 01;00 's morgens, er staan nog vier op de vijfde is verdwenen
zelfde probleem met de opnamen van gisteren op ZES van animal Kingdom, er waren 5 opnamen geplant, ze waren opgenomen maar de eerste die van 11/7-20.30 is verdwenen, dus er staan maar vier erop.
Het is raar bij beide series stond alles bewaren,
Ik dus nog eens bevestigd om alles te bewaren,
ik heb dit probleem al eens gehad,
Toen was er iets blijven hangen, en kon ik dit niet zelf herstellen, maar jullie wel, dus hopelijk wordt dit probleem ook opgelost.
Normaal blijven er nooit meer dan 4 opnames staan op mijn TV, dus ik weet niet altijd of het enkel voor die bepaalde series, niet altijd zenden ze zoveel uitzendingen uit.
groetjes
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb beide opnames hersteld. Ke zou ze nu terug moeten kunnen zien op je decoder. Staan er nog veel opnames op je harde schijf ? Ik weet niet waarom je ondertussen nog geen nieuwe decoder ontvangen hebt, maar als je je opnames op de herde schijf bekeken hebt, kunnen we je alsnog een nieuwe opsturen. Hopelijk zijn dan de problemen met de opnames achter de rug.
Reputatie 5
Badge +2
ja de opnamen staan er terug tussen, dank je wel daarvoor.
ik heb maar één opname meer staan op de harde schijf, dit was een opname die ik bewaarde voor de kinderen. De rest heb ik al gekeken en gewist.
Ik heb nog geen nieuwe decoder, maar ergens in het forum werd vermeld dat er problemen waren met de verzending van nieuwe decoders, dus ik denk dat ik daarom nog geen heb. Ik wacht nog af, want oorspronkelijk was er gezegd in de mail voor einde juni.
voor de rest heb ik eigenlijk geen problemen,
groetjes en een prettige dag
Reputatie 1
ik heb vandaag weer 2 opnamen die verdwenen zijn, ik heb vandaag nog gekeken en er staat voor de beiden opnamen alles bewaren, nog eens bevestigd.
Het gaat over de serie singel parents (VTM) nr 16 van 5 juli om 01;00 's morgens, er staan nog vier op de vijfde is verdwenen
zelfde probleem met de opnamen van gisteren op ZES van animal Kingdom, er waren 5 opnamen geplant, ze waren opgenomen maar de eerste die van 11/7-20.30 is verdwenen, dus er staan maar vier erop.
Het is raar bij beide series stond alles bewaren,
Ik dus nog eens bevestigd om alles te bewaren,
ik heb dit probleem al eens gehad,
Toen was er iets blijven hangen, en kon ik dit niet zelf herstellen, maar jullie wel, dus hopelijk wordt dit probleem ook opgelost.
Normaal blijven er nooit meer dan 4 opnames staan op mijn TV, dus ik weet niet altijd of het enkel voor die bepaalde series, niet altijd zenden ze zoveel uitzendingen uit.
groetjes


Hallo Valencia, als jij (net als ik) een V4 decoder hebt, hoe doe jij dat dan van bij nPVR opnames in te geven om alles te bewaren? Ik zie bij mijn opnames nergens de mogelijkheid om dat in te stellen. Groetjes
Reputatie 5
Badge +2
bij mij hebben ze alles via proximus moeten regelen, de laatste keer dat ik weer problemen had hebben ze mijn decoder geruild. Ik heb nu enkele dagen en V5 mini compact. Hopelijk zijn mijn problemen nu opgelost.
ik had bericht gekregen dat ik eind juni een andere decoder zou kregen maar er was vertraging, nu heb ik toch eindelijk een nieuwe decoder
hopelijk krijg jij ook rap een nieuwe decoder
groetjes en hopelijk worden de problemen voor jou ook opgelost
Reputatie 1
@Valencia Bedankt! groetjes