Vraag

opname

  • 2 April 2023
  • 7 reacties
  • 81 Bekeken

Er is iets fout gelopen met opname over te zetten van korte naar lange tijd.

Serie is in beide lijsten gewist.

Ik heb al tel. Contact opgenomen, en er was mij beloofd dat ze terug beschikbaar zijn.

Tot nu toe zijn ze nog niet teruggeplaatst 


7 reacties

Er is iets fout gelopen met opname over te zetten van korte naar lange tijd.

Serie is in beide lijsten gewist.

Ik heb al tel. Contact opgenomen, en er was mij beloofd dat ze terug beschikbaar zijn.

Tot nu toe zijn ze nog niet teruggeplaatst 

 

heb je de decoder al eens even volledig stroomloos gezet.

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze straks de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +5

@Greta_01 Al je opnames zijn nog beschikbaar, je kan best zoals @Martin heeft voorgesteld je toestellen even herstarten. 

Zowel modem als decoder uitzetten met de schakelaar achteraan, de modem eerst terug herstarten en van zodra er terug internetverbinding is mag je de decoder aan zetten.

Ik heb 2x modem en decoder herstart, maar helaas, nog steeds geen Ncis.

Reputatie 7
Badge +5

@Greta_01 Als ik het goed begrijp gaat het dan enkel over NCIS? Kan je mij meedelen welke afleveringen je mist?

Privé bericht gestuurd

S 18 en 19

Reageer