Vraag

onverwachte storing

  • 25 October 2019
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Is hier al gebeurd dat ik meermaals de melding - onverwachte storing - gekregen heb op het scherm ,gedaan dan met televisie kijken voor 5 tot 10 minuten ( ongelooflijk intreressant wanneer je juist iets aan het volgen bent. Daar betalen we dan ook elke maand genoeg geld voor , echt schaamtelijk voor zulk een grote firma, had er meer van verwacht.


This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Luc,

 

Ik heb dit net even voor je nagekeken. De resultaten van de lijn zelf meten heel goed. Ik meet geen enkele storing op de lijn. 
Ik zie dat de modem sinds enkele maanden nog niet werd herstart. Kan dit kloppen?
Hoe zijn modem en decoder verbonden? Rechtstreeks? Draadloos?


 

Mij decoders zijn draadloos verbonden met de modem via Wi-Fi bridges

Reputatie 7
Badge +4

Luc, kan je even starten met de toestellen te herstarten?

 

Graag eerst alles uit de stroom trekken

  • Vervolgens eerst de Bbox insteken en wachten tot het ‘internet’ lampje brand
  • nadien mag je beide wifi bridgen in de stroom steken
  • tot slot mag je de decoders terug in de stroom steken

Zal dat eens proberen