Sinds kort valt tijdens het tv kijken de verbinding continu weg. Er verschijnt dan een scherm ‘Onverwacht probleem’. Ik heb al eens decoder en modem herstart, zonder enige verbetering.
Dit probleem doet zich ook voor tijdens het bekijken van opnames. Heel vervelend.
Beste antwoord door Martin
je zou al kunnen proberen door je toestellen te herstarten om te zien of dit enigszins iets oplost.
Als je echt 100% wilt zeker zijn dat het niet aan je bbox en decoder zelf ligt en eerder aan je draadloze oplossing (powerlines, wifi booster, wifi bridge) dan zou je uw decoder een tijd moeten kunnen verbinden met een lange utp kabel die je voorlopig op de grond legt om zo de decoder bekabeld direct aan de bbox te verbinden die utp kabel mag zelfs tot 100m lang zijn!
PS: Als bijkomende info geef ik je nog mee wat je eigenlijk allemaal zelf kunt doen herstarten en resetten.
Proximus toestellen resetten:
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Indien je een PLC-adapter of Wi-Fi Bridge/Wi-Fi Booster gebruikt reset deze dan ook:
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wbo_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-booster-resetten.html
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfb_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-bridge-resetten.html
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html
* https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfe_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-wi-fi-extender-resetten.html .