Ontevreden klant over onvriendelijke en incompetente klantendienst

  • 11 January 2018
  • 8 reacties
  • 595 Bekeken

Ben Proximus echt beu aan het worden. Laatste maanden het ene probleem na het andere. Meeste terug opgelost na uren verspeeld te hebben aan de telefoon. Klacht van half november nog steeds in behandeling. Niemand kon mij een deftige uitleg geven en ik werd maar doorgeschakeld van de ene die van niets wist naar de andere. Nu problemen met factuur. Ik vraag uitleg omdat ik het niet begreep, ik heb vorige maand al de ene na de andere correctie gekregen. Toen ging alles al in orde zijn ... bon ik vraag uitleg en ik hoor ze aan de telefoon vragen of iemand kon overnemen want dat ze het niet aankon ... hallo ... sorry maar die mensen moeten toch eens echt een deftige opleiding krijgen!!! Zowel naar producten en boekhouding als hoe met klanten omgaan! Beneden alle peil. Btw probleem nov daarover kreeg ik 18 dec een mail dat ze de mail ontvangen hadden, nu nog niet opgelost! Ben het kots kotsbeu. En dan die panne ... kan de beste overkomen, ik vraag maar 1 ding dat een aflevering van mijn fav serie terug opgevraagd kan worden. Is niet mogelijk de 2 weken compensatie volgt nog (waar ik niets mee ben ...) pff sorry serieus gefrustreerd!!!

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hier net hetzelfde, sinds 8 december verschrikkelijke ellende, uren aan telefoon, onbegrip, fouten, ... na veel ellende facturen aangepast, doet men toch wel een verkeerde wijziging aan mijn tariefplan zeker... de uitleg die kreeg was om ziek van te worden, ik was rustig en beleefd en dat mens zat de ganse tijd te fluisteren ' kaaalm meneer, kaaaaaalm meneer' en ze zou het eens oplossen, niet dus, vandaag weer ingebeld en in 1 minuut zag die de fout en maakte een rechtzetting voor de komende factuur.
Over de verdwenen opnames, bij mij zijn AL mijn opnames weg. Ik heb Proximus ook laten weten dewelke maar géén reactie.
Ben 1 maand klant bij Proximus en ook ik word telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Eerst bij de levering van de tv, daarna met Netflix dat maar niet geactiveerd kon worden via de decoder. En top of the Bill ., Ze bevestigen meermaals per sms dat ik vandaag tss 8 en 12 een happy house technieker over de vloer ga krijgen maar wat blijkt , mijn bezoek is niet aan een technieker toegekend. En dan zwijg ik nog over hoe de aansluiting hier geplaatst is. Draadjes gewoon aan elkaar verbonden zonder stekkerdoos.
Ik vind het echt erg. Ik heb geprobeerd om een iphone7 te bestellen met abonnement (ik zou mijn abo vervangen door het aangeboden abo, wat volgens de website mogelijk was) de iphone was een geschenk voor mijn zoon voor nieuwjaar. 20 keer gebeld en 2 x tevergeefs naar proximuswinkel waar ik ook de melding kreeg btw dat als ze me nog verder moeten helpen met de webwinkel ik 10 euro moest betalen!!! Nu half nov via website geprobeerd. Geen reactie tot 18 dec dan kreeg ik een mail waarin stond dat ze mijn klacht ontvangen hadden en dat ze hem zo snel mogelijk gingen behandelen ... ondertussen in dec toch een iphone8 gekocht want dat ging direct om toch een iphone aan mijn zoon te kunnen geven. Btw 20 euro duurder ...Nu krijg ik steeds mail: tevredenheidsenquete over de iphone7 ... vandaag hadden ze blijkbaar de tijd gevonden om mijn klacht te bekijken en kreeg ik de vraag: ik begrijp niet goed op welk telnr u de iphone wil aankopen ... duh ik heb al een andere iphone gekocht omdat ik maar geen antwoord kreeg ... en die 20 mensen die ik in nov en dec van de klantendienst gesproken heb konden mij niet helpen, legden gewoon de telefoon af of begonnen te blazen of schakelden mij gewoon door naar iemand anders waar ik terug mijn ganse verhaal moest aan doen en die mij ook niet kon helpen... echt zeer slecht gesteld met de klantendienst /klantvtiendelijkheid!!
Reputatie 6
Badge +3
Graag je gegevens via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Bedankt Jan
Reputatie 6
Badge +2
Mijn vele problemen werden middels opgelost, bedankt !
Het heeft even geduurd want het was vrij complex, en er zijn echt wel zeer competente mensen bij dit bedrijf, die zich volledig inzetten voor hun klanten. Anja Huybrechts heeft mij fantastisch geholpen !
Bij mijn problemen komt ook het einde in zicht met dank aan Liesbeth!! Zeer vriendelijke dame!!! Correct en zeer behulpzaam!!
Net hetzelfde meegemaakt met de klantendienst. Nog nooit zo onprofessioneel en onvriendelijk behandeld geweest als bij de klantendienst van Proximus. Je moet 20 keer binnen bellen voor hetzelfde probleem, er wordt bevestigd dat dit probleem opgelost is, maar er is helemaal niets van aan. Dan ga je in de shop verhaal gaan halen, want om weer door dat ongelofelijke rotte keuzemenu te geraken had ik écht geen zin in, krijg je daar te horen dat het probleem helemaal niet op te lossen valt en dat ze daar eigenlijke geen bevestiging van hadden mogen geven.

Bon, ik had er genoeg van, dus ik zeg al mijn producten op. Dat is ook al een heel gedoe, want dat moet je dan blijkbaar eerst online doen (???). Dus dat maar gedaan, krijg je weken daarna ineens een melding dat er diensten geactiveerd worden. Ik dus wéér binnen bellen vandaag, om te vragen waarom dat nu uberhaupt gebeurt. Krijg je als antwoord: "ja maar wat maakt dat nu uit? het is toch gratis?" euhm, gratis of niet, ik zou graag weten waarom jullie diensten activeren zonder dat ik daar weet van heb. En krijg ik nu echt als antwoord op mijn vraag de opmerking of het iets uitmaakt? Krijg ik naar mijn kop gesmeten: "misschien moet ge maar eens beter leren luisteren."

Wauw, als dat de klantenservice is van Proximus om zo met hun klanten om te gaan die maandelijks enorm veel betalen voor diensten die maar half en half werken, amai dan! Nooit meer Proximus voor mij! Helaas zit ik nog vast aan een afbetaling voor mobiel, maar zodra dat dat is afbetaald ben ik met al mijn mobiele nummers gewoon weg. Het is een schande!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Amargareta,

Alvast de excuses hiervoor.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen

Reageer