Beantwoord

Ontevreden klant!

  • 10 September 2017
  • 6 reacties
  • 924 Bekeken

In juni overgestapt van oud abonnement naar Tuttimus en dit met smartphone abonnement.
Meer dan 3 maanden later, heb ik mijn toestel nog steeds niet ontvangen!
Na (echt wel) talloze telefoontjes naar de klantendienst, een resem beloftes die niet worden nagekomen, het wederkerend antwoord: 'sorry, maar ik kan hier niets aan doen, de collega die dit dossier heeft opgestart is niet aanwezig', ect beginnen we het ECHT BEU te raken.
Wij overwegen een volledige overstap van diensten naar een andere provider!!
Enige tips om als, jarenlange(!), klant alsnog verder geholpen te worden of is een overstap onvermijdelijk?
icon

Beste antwoord door AkiW 19 September 2018, 18:08

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Beste,

Netflix abonnement opzeggen, moet door de klant zelf gebeuren. Proximus doet dat niet voor de klant.

U moet uw Netflix-account opzeggen, anders blijft uw betaling via Proximus doorlopen.

U kan uw netflix abonnement opzeggen via hun helpdesk:

https://help.netflix.com/en/contactus

Groeten, Akhi
Beste,

Ik verwijs naar dossier 35309744. Dit zou opgelost worden. De opzegging voor Netflix die eigenlijk al sinds mei 2018 uitgevoerd moest zijn (zie bewijs in bijlage) zou eindelijk definitief gebeuren en jullie diensten zouden de 15 EURO admin kosten crediteren. Ik ging hiervan ook per post nog een bevestiging krijgen. Deze bevestiging heb ik nog steeds niet gekregen, de 15 EURO zag ik wel gecrediteerd in My Proximus. Echter zag ik vandaag in mijn mailbox en factuur van 10 EURO, blijkt dit opnieuw een admin kost te zijn voor de onbetaalde factuur van 10,99 EURO voor augustus 2018. Dit terwijl ik in de klacht met dossiernr 35309744 reeds vermeld had dat ik deze niet zou betalen aangezien ik al sinds mei 2018 geen klant meer ben bij jullie en bij Netflix klant ben met 13,99 EURO/maand sinds 19/05/2018 via mijn bankreknr (zie nogmaals bewijs in bijlage die ik reeds bezorgd heb). De domiciliëring naar Proximus toe staat ook al maanden niet meer actief, roept dit dan geen vragen op? Gelieve dus asap werk te willen maken vd stopzetting van Netflix en dit ook absoluut niet meer te factureren. Graag de 10,99 EURO onterecht aangerekend voor augustus 2018 crediteren alsook de onterechte kosten van 10 EURO (zie bijlage print screen van mail die ik kreeg) voor niet betaling van een factuur die er überhaupt al niet meer had mogen zijn. Graag zou ik het op prijs stellen dat ik mijn tijd aan andere dingen kan besteden dan jullie herhaaldelijk voor hetzelfde aanslepende probleem te moeten contacteren.
Alvast bedankt,
Groeten,
Isabelle Spitaels
Beste Aziz,

Bedankt voor je reactie. Zoals reeds eerder gemeld werden alle facturen tot en met juli 2018 wel degelijk betaald. Weliswaar met vertraging omdat ik ook van mening was dat ik deze niet meer moest betalen wegens mijn aansluiting met eigen account voor 13,99 EURO (= voor 4 schermen) op 19/05/2018.

Ik voeg je in bijlage nogmaals de print screens van alle betaalde facturen toe (mei/juni en juli 2018) en alsook de print screen van bewijs van inschrijving Netflix.

Met alle begrip maar de factuur van augustus 2018 ben ik echt niet meer van plan nog te betalen. De stopzetting had nl via diensten al moeten gebeuren sinds 4/05/2018 dus dit kan absoluut niet.

Alvast bedankt om zoals aangegeven hiervoor alles zo snel mogelijk in orde te brengen ad hand van de meegeleverde bewijzen.

Groeten,
Isabellehttps://
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Isabelle , het gaat hier om een factuur van mei die nog openstaat, waarvan 15 euro aanmaningskosten. Sinds wanneer heb je een account via Netflix zelf? Ik kan die 15 euro uitzonderlijk crediteren voor jou. Kan je ons ook aantonen dat je in mei reeds een account had via Netflix? Groetjes, Aziz
Geachte heer
Geachte mevrouw

Zie dossier 35309744, waarvoor ik jullie reeds meerdere malen gecontacteerd heb en tot op heden is dit nog steeds niet gebeurd (Opzeg bevestiging sinds mei 2018) !!!

Ik zie in mijn online "My Proximus" dat ik nog steeds zogezegd 25 EURO moet betalen aan Proximus. Dit terwijl alle facturen van mei tem juli 2018 intussen betaald zijn, terwijl dit eigenlijk al moest stopgezet zijn sinds mei 2018.

Ik heb ook zelf al een account bij Netflix voor 4 schermen per maand twv 13,99 EURO die ik via mijn rekeningnr betaal. Bij jullie kon ik het trouwens volgens jullie diensten ook niet meer behouden aangezien ik voor de rest ook GEEN actieve Proximus diensten meer had.

GELIEVE er dan ook ASAP iets aan te doen en alles EINDELIJK volledig stop te zetten !!!

Met de vele loze beloftes en activatie van GSM's & vaste lijn in het Tuttimus pakket die maar niet in orde kwamen hebben we ook met gegronde reden besloten om bij jullie weg te gaan.

Alvast bedankt om dit nu eindelijk eens in orde te brengen of moet iemand echt contact opnemen via de ombudsdienst vooraleer jullie effectief iets doen???

Groeten,
Mevr Spitaels
wacht af tot een proximus medewerker reageert of als er geen reactie komt stuur anders een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer