Vraag

ontevreden

  • 23 July 2022
  • 6 reacties
  • 179 Bekeken

waarom zou ik mijn rekening ,dan nog mijn  eerste factuur betalen ? ik ben sinds 1maand Proximus klant , ik heb op die 1ne maand alleen maar stress , het internet is echt rotslecht, . Hier valt het internet gewoon uit en daardoor kijk je naar een aflevering in stukken en brokken . Het is ni gelogen als ik zeg dat in 1 aflevering wel een 13tal keer het internet/modem volledig uitvalt en moet wachten tot dat nog is wil verbinden.

Dit was niet bij de vorige provider , ik ga gewoon terug veranderen , echt ni oke op deze manier 

 

Sorry


6 reacties

Pas maandag komt er iemand van Proximus terug langs om je verder te helpen en eventueel kunnen zij dan beslissen om een technieker te sturen, de helpdesk 0800 22 800 blijft wel bereikbaar tijdens het weekend.

Maar ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag. 

Bedankt voor je reactie/ feedback, maar ik bekijk wel wat ik er mee ga doen , maar stresssituaties door een klote internet verbinding kan ik best missen 

 

Ik hoop dat het opgelost kan worden , dan kan ik mijn nieuwe installatie terug annuleren bij de andere provider, ben echt benieuwd maar dit en op deze manier mogen ze het gewoon afsluiten en terug meenemen , ik heb nooit problemen gehad en nu met Proximus heb ik alleen maar miserie

Ik wil echt Proximus niet verdedigen, maar wat me opvalt in je bericht is wat er ontbreekt. Namelijk welke interactie er is geweest in die maand tijd. Heb je Proximus al gecontacteerd en weten ze van je technisch probleem? Hebben ze je lijn al gecheckt? Hebben ze al iets gedaan? Is er contact met je opgenomen? En niet te vergeten: heb je zelf al iets gedaan (Je kan zelf ook iets verkeerd hebben aangesloten of ...)?
 

als inderdaad nog niets gebeurd is zou je al kunnen beginnen met de toestellen eens te herstarten.

Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Ze hebben 2 maal de reset uitgevoerd en contact was er voldoende , ik ben overgestapt en nu heb ik geen problemen meer , maar de factuur moet ik wel betalen , echt da's niet leuk hoor voor een installatie die meer niet dan wel werkte 

Wel lief dat jullie me feedback gegeven hebben 

Groetjes

 

Bij mij heeft het 3 maanden geduurd voordat mijn probleem opgelost was 😡 Talloze keren naar Proximus gebeld..met wachttijden tot 35 minuten…3 techniekers langs geweest !! En uiteindelijk hebben ze mijn pack van familus naar flex omgezet waardoor ik een gratis WiFi booster kreeg..En voorlopig is ons probleem opgelost..Ik houd mijn hartje vast..voor hoe lang ?

Reageer