Beantwoord

Onmogelijk om te antwoorden op 1 topic

  • 13 December 2019
  • 8 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Beste,

 

Ik wou antwoorden op het volgende topic: Oude login-gegevens blijven van kracht voor Pickx ? maar krijg telkens de foutmelding dat mijn antwoord doorgestuurd is maar nog nagekeken moet worden door de moderators. Op andere topics heb ik dit probleem niet voor.

 

Groeten,

familievandesype

icon

Beste antwoord door ThierryW 16 December 2019, 13:40

Bekijk origineel

8 reacties

dit valt nog af en toe voor en is een soort spamfilter die nog af en toe fouten maakt en nog lerend is .

Reputatie 6
Badge +3

@Martin: Ik krijg nog altijd dezelfde foutmelding, op andere topics kan ik zonder problemen direct reageren soms met maar 2 minuten verschil. Het moet gaan om een specifieke blokkering voor dat topic. Kan jij daar iets in posten? Indien het echt om een spam filter zou gaan moet dit altijd voorvallen wanneer je in zeer kort interval antwoord. Daar dacht ik in eerste instantie ook aan.

nee dit blijft zo als je in dit topic blijft proberen om te posten het moet blijkbaar eerst nagekeken worden door de moderator of je moet een moderator dit melden, maar die zijn er nu niet meer tot maandag (veronderstel ik toch), maar die post wordt niet geblokkeerd voor een anderen.

Reputatie 6
Badge +3

@Martin : Bedankt. Wel vreemd dat dit maar voor 1 topic zo is voor mij.  Een spam systeem zou dan moeten werken voor alle posten normaal gezien. Maar dat kan zoals jezelf zegt enkel de moderators beantwoorden.

nee het is bij mij ook zo als het voorvalt dat het maar in 1 topic is en in  de andere kan ik ook verder posten, ik kan verkeerd zijn maar heb het vermoeden dat het eerder voorvalt als je een link naar een site post.

In ieder geval de proximus forum medewerkers zijn er van op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +4

@familievandesype Je antwoord was inderdaad tegengehouden door de spamfilter. Bij deze is nu je antwoord geplaatst :wink: .

Reputatie 6
Badge +3

@ThierryW : Hartelijk bedankt voor je actie. Is er iets waar ik rekening mee kan houden om dit te vermijden in de toekomst? Ik heb nog al links naar websites gepost en dat ging zonder problemen.

Nee het is de spamfilter die nog moet bijleren heb ik als antwoord gekregen, heb het gisteren ook voorgehad door een link te posten ivm aanrekening door derden.

Valt al veel minder frequent voor want ik heb een tijd geleden meerdere keren problemen mee gehad

Reageer