Vraag

ondertitels uitzetten

  • 18 December 2020
  • 2 reacties
  • 5872 Bekeken

ik krijg met geen enkele mogelijkheid de ondertittels uitgeschakeld op de decoder, staan gedeactiveerd in de algemene instellingen en op de zender, toch nog steeds overal nederlandse ondertittels, Zelfs bij aanzetten en andere taal kiezen blijven de nederlandse ondertittels.

toestel al af en aan gezet, gereset, zonder stroom gezet ….

 

 


This topic has been closed for comments

2 reacties

Hallo Tom,
Misschien kan je eens het volgende proberen, naar een zender gaan die momenteel ondertiteling uitzendt, misschien canvas of TV1.
Druk op de OK toets, en dan druk je 5x op het pijltje naar beneden onder de OK toets.
Zodat je kiest voor gesproken taal en ondertitels, daar staat bij mij audio-taal en ondertitels op auto en vergeet zeker niet te bevestigen.
Nu zie ik zelf eigenlijk niet automatisch ondertiteling verschijnen op één of canvas.
Succes, misschien lukt het je wel nu om geen ondertiteling meer te zien.
PS. Je kijkt toch ook met een v5c decoder? Want ik heb enkel een v5c decoder.
Ik zie bijvoorbeeld wel automatische ondertitels op de franse kanalen maar daar staat dan bij audio-taal en ondertitels FRE (clean) en FR, maar hopelijk verdwijnen de ondertitels als je kiest voor auto.
Of misschien eens proberen om de ondertiteling op de franse zenders (france 2, 3) te activeren zoals bij mij, dan ben je misschien al af van de ondertiteling op de Vlaamse zenders.
Timm1983

FYI:  kun je deze niet weg krijgen op geen van beide manieren

De ondertiteling voor alle zenders tegelijk activeren/de-activeren

De ondertiteling voor een welbepaalde zender activeren/de-activeren

NB: Proximus medewerkers komen in het weekend niet langs op het forum wel is het mogelijk om tijdens het weekend de helpdesk te bereiken 0800 22 800