Vraag

Ondertitels haperen of blijven gedeeltelijk weg

  • 30 April 2021
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 2

Ondertiteling hapert steeds meer,blijft lang hangen op dezelfde zin of zelfs bijna geen ondertiteling.

Meestal (altijd) bij “Thuis”


5 reacties

Decoder al eens even zonder spanning gezet door bv de netstekker uit te trekken.

Reputatie 6
Badge +3

Best een proberen

Maar

 

Ik denk niet dat dit dé oplossing is, want zelf heb ik dat ook op V5 en alles al geprobeerd.

Het is gewoon onvoorspelbaar wanneer ondertitels aanwezig zullen zijn.

Lijkt me eerder een probleem bij proximus zelf of / en vrt. 

dat is inderdaad niet altijd een oplossing alleen een mogelijkheid, ik heb zelf al problemen met ondertiteling kunnen oplossen door eerst de bbox te herstarten, maar dat zal weer niet altijd een oplossing zijn.
Ik  zit zelf al in zo’n stadium dat ik bij problemen direct de korte pijn methode toepas bij gelijk welk probleem en dat is de decoder spanningsloos zetten > bbox resetten (als je terug kunt surfen) > decoder terug onder spanning zetten en indien geen oplossing dan nog de decoder resetten, zo weet ik dat ik alles geprobeerd heb die mogelijk is, en het dan aan Proximus is om het verder op te lossen als dit niets uitgehaald heeft.

Reputatie 7
Badge +4

hi @ebenie  ondervind je dit probleem ook bij andere programma’s of echt enkel bij thuis ?
indien je dit met andere programm’s ook ondervind is dit dan enkel bij vrt of ook andere zenders ?

Reputatie 2

Heb het alleen bij “thuis”

op andere zenders geen probleem.

Reageer