Beste antwoord door LinosD
Bekijk origineelOnderschriften 888
Hoe komt het dat ik geen onderschriften voor gehoorgestoorden meer krijg bij een opgenomen programma?
Hey Guy, heb dit verder laten nakijken, momenteel is er een bug die deze problemen veroorzaakt. Het is nog verder in onderzoek.
Ter bijkomende info: zie melding van prox 4 dagen geleden >
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-45567#post616965
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-45567#post616965
Ik heb dat probleem bij alle nederlandstalige programma’s die ik opneem. Probleem is vrij recent.
Ik heb dat probleem ook bij alle Nederlandstalige programma's. Ondertiteling is gemakkelijk voor iemand met gehoorproblemen.
Ok, dank u!
Het duurt toch wel heel lang voor we weer chromecast kunnen gebruiken. Wellicht ook een bug?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.