Beantwoord

Onderschriften 888

  • 13 November 2018
  • 8 reacties
  • 324 Bekeken

Hoe komt het dat ik geen onderschriften voor gehoorgestoorden meer krijg bij een opgenomen programma?
icon

Beste antwoord door LinosD 13 November 2018, 18:10

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Chromecast wordt geïmplementeerd bij een volgende update, Guy.
Het duurt toch wel heel lang voor we weer chromecast kunnen gebruiken. Wellicht ook een bug?
Ok, dank u!
Reputatie 7
Badge +4
Hey Guy, heb dit verder laten nakijken, momenteel is er een bug die deze problemen veroorzaakt. Het is nog verder in onderzoek.
Reputatie 3
Badge
Ik heb dat probleem ook bij alle Nederlandstalige programma's. Ondertiteling is gemakkelijk voor iemand met gehoorproblemen.
Ik heb dat probleem bij alle nederlandstalige programma’s die ik opneem. Probleem is vrij recent.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Guy, bij welke opgenomen programma's heb je dit probleem? Groeten Thierry
Ter bijkomende info: zie melding van prox 4 dagen geleden >
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/ondertiteling-45567#post616965

Reageer