Vraag

onderbrekend internet en tv gisteravond

  • 15 March 2023
  • 6 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

gisterenavond na 12 uur viel de TV regelmatig uit en dan ook het internet, na enige tijd had ik dan weer verbinding, na een uur was ik het beu en ben ik gestopt met kijken.  Was dit een algemeen probleem of was dit enkel bij mij?

Ook had ik op maandagavond een probleem met mijn opname van Chateau Meiland van 4 maart, na een kwartier stopte het met de melding dat er een serverfout was, gisteravond heb ik het terug geprobeerd maar zelfde probleem.  Ik heb dan maar de rest op goplay gekeken op de computer.

Ik heb de laatste keer wel regelmatig dat wanneer ik een opname bekijk, wat ik meestal doe, dan blokkeert het beeld en moet ik de modem herstarten.  Dit gebeurt nu al sedert nieuwjaar toch om de veertien dagen.  Is dit een probleem bij mij of ook algemeen?

 


6 reacties

Gisteren had ik ook onderbrekend signaal toen ik naar VRT aan het kijken was maar herstelde zich van zelf, (ik heb wel een V5C decoder en geen V7 decoder)

Reputatie 5
Badge +2

hier ook een V5C decorder, de herstelling gebeurde ook vanzelf, maar vervelend als dit regelmatig gebeurd op een uur tijd

Hiet hetzelfde probleem, rond 22u gisteren avond stopte het beeld, decoder uit en aan gezet en probleem opgelost. Ik heb dat nu wel regelmatig tussen 22u en 22u30. Frozen beeld en niets werkt nog. Geen enkele toets op de afstandsbediening doet het nog. Decoder af en op zetten en het werkt terug.

Heeft iemand weet van dit probleem? 

Als dat iedere keer rond het zelfde uur is ongeveer,  zou ik eerder denken aan ergens een stoorder, bv een toestel dat aanschakelt rond dit uur.

Reputatie 7
Badge +4

@Valencia Je verbinding ziet er in orde uit. Ik zie wel dat het al lang geleden is dat je B-box herstart werd. Je zal het probleem met je opnames waarschijnlijk kunnen oplossen door zowel je modem als decoder eens te herstarten

Ik heb geen weet van een algemeen probleem met verbrekingen gisterenavond. Als je er toch nog vaker problemen mee zou ondervinden, laat het hier dan zeker weten. Dan onderzoeken we het verder.

Reputatie 5
Badge +2

HadewyckT

het probleem was niet gisteravond maar maandagavond, 

ik heb nu mijn B box herstart, als er nog problemen zijn laat ik het weten

groetjes

Reageer