Beantwoord

Oeps, er ging iets verkeerd

  • 27 August 2018
  • 31 reacties
  • 1047 Bekeken

Hallo,
Ik heb sinds 2 weken Proximus tv, ik heb ook de app geïnstalleerd op mijn iPhone (8plus) en kan inloggen maar ik krijg al 2 weken de melding ‘oeps, er ging iets verkeerd’.
Heeft iemand dergelijk probleem ook gehad? Hoe kan dit opgelost worden?
Alvast dank.
C
icon

Beste antwoord door jonathandr 27 August 2018, 20:51

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi, dit zou nu voor je moeten werken

Kan je dit even proberen ?

Mvg
jonathan
Het werkt inderdaad nu, hartelijk dank!
Reputatie 7
Badge +1
Zit nu op De Efteling. WiFi werkt perfect alleen mijn PX TV app wil niet opstarten. Rest, Yelo Play etc. Werken allemaal wel goed. Is er misschien een probleem. Heb een iPad mini.
Reputatie 7
Badge +4
Er was geen algemeen probleem met de TV app. Ondervind je nu nog problemen ? Welke foutmelding krijg je dan ?
Reputatie 7
Badge +1
Geen foutmelding maar de app start gewoon niet op. Alle andere apps, zoals Yelo Play hebben dit niet. Elke keer als ik in het buitenland zit heb ik een probleem. Vorige keer in Frankrijk en nu in Nederland, terwijl het van de concurrent wel werkt.
Reputatie 7
Badge +3
Heb je de app eventueel dan eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Geert
Hallo, bij mij werkt het ook niet. Krijg dezelfde foutmelding.
Reputatie 7
Badge +3
heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Groeten Geert
Reputatie 7
Badge +1
Ja heb ik gedaan. En nog steeds hetzelfde. Vreemd verhaal. Yelo Play app, van de kinderen, heeft geen probleem hier in Nederland. Elke keer als ik buiten Belgie ben werkt de PX app niet.
Ik veronderstel dat je locatie bepaling toch op staat.
Reputatie 7
Badge +1
Hallo PX. Nu ik weer terug ben in Belgie, werkt de TV app weer. De locatie bepaling staat altijd aan. Kunnen jullie als PX eens kijken wat er aan de hand is. Altijd buiten Belgie werkt deze niet. Alvast bedankt. Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +4
krijg je uiteindelijk een foutmelding als je de app wil openen ?
of doet deze gewoon helemaal niets ?
Reputatie 7
Badge +1
Doet helemaal niets. Start niet op, maar dit heb ik al verteld in dit item.
Reputatie 6
Badge +4
Hello

Betreft account : - @skynet.be

Zie niet direct een probleem, daarom toch graag wat meer info

devices aan gelinkt zijn:

iPad mini app versie 4.4.0 IOS 9.3.1

Antoon app versie 785 android version 17

Proximus tv app versie 742 android version 17

ipad van Antoon app versie 4.4.0

ipad app versie 4.2.0 IOS 10.2.1

Je zegt je het probleem in frankrijk en nederland ondervond met de iPad mini, versie 4.4.0 dus als ik het goed voor heb+ bevestig je dat je locatiebepaling actief is!! Device al herstart en/of app al verwijderd en reinstalled!!

Graag ook nog volgende info:

Heb je ook al problemen ondervonden met de andere devices in buitenland??

Verbonden op dat moment via 3G/4G in buitenland of over een of andere wifi?

De app opent totaal niet?? geen melding?? blijft dus gewoon draaien.;that's it..

Kan je bevestigen voor verder onderzoek dat het wel degelijk om de iPad mini app versie 4.4.0 IOS 9.3.1 gaat ( check IOS versie nog eens op je device )

Mvg sabine
Reputatie 7
Badge +1
Hello

Betreft account : - @skynet.be

Zie niet direct een probleem, daarom toch graag wat meer info

devices aan gelinkt zijn:

iPad mini app versie 4.4.0 IOS 9.3.1

Antoon app versie 785 android version 17

Proximus tv app versie 742 android version 17

ipad van Antoon app versie 4.4.0

ipad app versie 4.2.0 IOS 10.2.1

Je zegt je het probleem in frankrijk en nederland ondervond met de iPad mini, versie 4.4.0 dus als ik het goed voor heb+ bevestig je dat je locatiebepaling actief is!! Device al herstart en/of app al verwijderd en reinstalled!!

Graag ook nog volgende info:

Heb je ook al problemen ondervonden met de andere devices in buitenland??

Verbonden op dat moment via 3G/4G in buitenland of over een of andere wifi?

De app opent totaal niet?? geen melding?? blijft dus gewoon draaien.;that's it..

Kan je bevestigen voor verder onderzoek dat het wel degelijk om de iPad mini app versie 4.4.0 IOS 9.3.1 gaat ( check IOS versie nog eens op je device )

Mvg sabine

Hallo Sabine,

Sorry voor de late reactie. Het gaat om een iPad mini IOS 9.3.5. en de laatste versie van de TV app.
De app opent totaal niet, geen melding en blijft gewoon draaien.
Is ook maar op 2 iPad geïnstalleerd. Ene met de laatste update IOS. En die heeft hetzelfde probleem.

Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +4
Kan je nog even antwoorden op de verbindingsvraag (mobiele data of WiFi)? 🙂 Kan je misschien ook even nakijken of de naam van je toestel(len) gelijk aan of langer dan dertig tekens is?
Reputatie 7
Badge +1
Kan je nog even antwoorden op de verbindingsvraag (mobiele data of WiFi)? 🙂 Kan je misschien ook even nakijken of de naam van je toestel(len) gelijk aan of langer dan dertig tekens is?
Alleen WiFi. Kleiner dan 30 tekens als dit bedoeld. iPad van Antoon en IPad van Vroni.
Reputatie 7
Badge +4
Op sommige WiFi-netwerken kan dit problemen geven in het buitenland - kan je daar toch eens proberen via mobiele data en kijken of het dan wel werkt? Let uiteraard wel op de kosten dat dit met zich meebrengt.
Reputatie 7
Badge +1
Op sommige WiFi-netwerken kan dit problemen geven in het buitenland - kan je daar toch eens proberen via mobiele data en kijken of het dan wel werkt? Let uiteraard wel op de kosten dat dit met zich meebrengt.
Zal het nog een keer uitleggen. Waren met de kinderen in de Efteling. Niemand had een probleem met de Yelo Play en Orange app. Alleen ik had een probleem met de PX TV app en we zaten allemaal op hetzelfde WiFi netwerk. Dus heel frappant dat bij iedereen alles werkt behalve de PX TV app. Dit was hetzelfde in Frankrijk. Dus wat U zegt klopt niet.
Reputatie 7
Badge +4
antoon

Waren er nog anderen mensen met de PXS app ?
zoals mijn collega zei kan dit soms een probleem geven met wifi vandaar de vraag of je dit via mobile internet kon testen
Reputatie 7
Badge +1
antoon

Waren er nog anderen mensen met de PXS app ?
zoals mijn collega zei kan dit soms een probleem geven met wifi vandaar de vraag of je dit via mobile internet kon testen

Heb dit nog niet met mobile internet kunnen testen in het buitenland. Op,de iPad mini zit dit niet, op die van mijn vrouw wel. Komen voor het eerst niet in het buitenland. Maar het volgende, kan ook nadenken, heb ik de Yelo Play en Orange app op dezelfde iPad mini geïnstalleerd. En wat blijkt deze 2 werken wel en de PX app niet. Heb je hier wat aan ?
Reputatie 7
Badge +3
Dan rest er enkel nog de vraag of u dit ook kan testen met mobile network toch wel belangrijk om te weten? Groeten Els
Reputatie 7
Badge +1
Dan rest er enkel nog de vraag of u dit ook kan testen met mobile network toch wel belangrijk om te weten? Groeten Els
Als het goed is kan ik dit het eerste weekend van Oktober doen. Niet op mijn iPad mini, geen mobile chip, maar op de iPad van mijn vrouw, die heeft dit wel.
Reputatie 7
Badge +4
Het kan inderdaad dat andere apps wel werken via de wifi en de onze problemen geeft. Dit heeft oa te maken met de achterliggende communicaties en beveiliging,... van de app. Vandaar de vraag om het toch zo te testen. Hou ons dan in oktober maar op de hoogte van het resultaat van deze test. Eventueel ook testen of het op een ander toestel ook problemen geeft (de app eens installeren op een gsm vb)
Hallo,
Ik heb sinds 2 weken Proximus tv, ik heb ook de app geïnstalleerd op mijn iPhone (8plus) en kan inloggen maar ik krijg al 2 weken de melding ‘oeps, er ging iets verkeerd’.
Heeft iemand dergelijk probleem ook gehad? Hoe kan dit opgelost worden?
Alvast dank.
C

Probeer VPN-uit te schakelen. (via je wifi-privacy-instellingen van je anti-virus) Proximus -app opnieuw installeren en nadien VPN aanzetten.
Bij mij werkt het.
Mistyme
Voor degenen die in het buitenland vertoeven :
VPN zal wellicht op je smartphone moeten ingesteld staan op het land waar men zich bevindt om de proximus-app te kunnen gebruiken.
Mistyme

Reageer