Vraag

NPO3 The Pier is een serie geen film

  • 21 July 2019
  • 5 reacties
  • 250 Bekeken

The Pier NPO3 op zaterdag is geprogrammeerd als film hoewel dit een serie is.
Kan dit aangepast worden anders is het niet mogelijk om deze serie op te nemen.

5 reacties

hier zal van proximus uit geen reactie komen pas maandag komen die terug op het forum en aangezien het een feestdag is vandaag zal er normaal gezien op de helpdesk 0800 22 800 ook niet opgepakt worden vrees ik, wat anders op een zondag wel het geval is.
Moest je om deze reden (fout) een serie missen dan kan Proximus die altijd voor je terug zetten.
Reputatie 7
Badge +4
The Pier NPO3 op zaterdag is geprogrammeerd als film hoewel dit een serie is.
Kan dit aangepast worden anders is het niet mogelijk om deze serie op te nemen.

Ik vraag het even na bij de betrokken dienst. Van zodra ik een antwoord krijg laat ik hier iets weten.
Reputatie 7
Badge +4
hier zal van proximus uit geen reactie komen pas maandag komen die terug op het forum en aangezien het een feestdag is vandaag zal er normaal gezien op de helpdesk 0800 22 800 ook niet opgepakt worden vrees ik, wat anders op een zondag wel het geval is.
Moest je om deze reden (fout) een serie missen dan kan Proximus die altijd voor je terug zetten.


Martin is trouwens niet helemaal correct, ook op zon-en feestdagen kan je telefonisch bij ons terecht voor Proximus TV. en wel tot middernacht 🙂
op de contact pagina lees ik nochtans het volgende :
Openingsuren:

Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.

Verloren of gestolen gsm: we blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7

dus ivm met die festdag was ik verkeerd maar er staat wel tot 22u ☺️
Reputatie 7
Badge +4
Of een opname als serie gepland kan worden of niet, hangt af van het signaal dat wordt meegegeven door de zender. Dit is afhankelijk van de rechten die op die serie bestaan. Wij hebben daar zelf geen invloed op.

Reageer