Vraag

Nog maar eens verkeerde programmatie...

  • 27 April 2021
  • 8 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 1

Voor de zoveelste keer nog maar eens een verkeerde programmatie op BBC First The Salisbury Poisonings aflevering 3 op zondag 7 maart is vermoed ik een uur vroeger uitgezonden dan de programmatie. 

Ontelbaar veel opnames van Midsommer Murder zijn ook onjuist waardoor je vaak de 2de aflevering mist.

Is om zot van te worden...


8 reacties

Reputatie 4
Badge +1

krijg je bij proximus de Hollandse versie of de Belgische versie, want die serie start zaterdag terug op de Hollandse versie vanaf Aflevering 1.

op de Belgische versie zie ik de komende 14 dagen geen melding van deze serie.

Reputatie 4
Badge +2

op de belgische tv gids is dit voorzien op zaterdag 1/05 OM  0h55 en de nerderlandse om 1h10 op  1/05. voor de moment is de proximus tv gids nog juist . maar komt inderdaad veel voor dat de tv gids voor bbc first niet klopt

Reputatie 1

Bedankt voor de info maar ik heb ondertussen naar de vierde aflevering gekeken en hoef de derde niet meer te zien…

Ben wel al bang om naar volgende opgenomen series te kijken want misschien zijn er ook daar gemiste afleveringen. Blijft heel frustrerend...

Reputatie 4
Badge +2

voor de gemiste opnames die kunnen mogelijk achteraf bijgeplaatst worden op decoder .

Reputatie 1

Voor de reeks Keeping Fate op ėėn hebben ze de laatste aflevering er niet meer kunnen bijzetten…

Je kan daar dus niet op rekenen.

Dat klopt is niet altijd mogelijk maar in veel gevallen wel, ook de als het een opname is die te lang  in de tijd opgenomenwerd (moest opgenomen zijn) kan ook niet meer teruggezet worden.

Reputatie 1

Dat is dan ook het probleem want vaak kijk ik pas na maanden naar een opgenomen serie...

Reputatie 1

Lap, nog eens een gemiste aflevering ! Opnieuw BBCFIRST op zondag 7 maart  22 uur seizoen 1 aflevering 4 van Broadchurch. Ongelooflijk...😕

Reageer