Vraag

Nieuwe V6 decoder met V4 afstandsbediening

  • 25 September 2018
  • 3 reacties
  • 270 Bekeken

na een probleem met een V4 decoder heb ik een V6 decoder ontvangen zonder afstandsbediening. Nu heb ik het vermoeden dat deze wel niet 100% compatibel zijn. Kan iemand dit bevestigen en mij zeggen hoe ik aan een V6 afstandsbediening kan geraken ? Moet ik hiervoor een support ticket openen ? Groeten

3 reacties

Dat kunnen de proximus medewerkers morgen als ze terug op het forum langs komen voor u verder afhandelen en kunnen ze een afstandsbediening opsturen. De afstandsbediening van de v6 kun je trouwens zowel in Infraroodmode gebruiken (zoals de v4 remote dit ook kan) maar je hebt ook de mogelijkheid om die V6 remote in bluetooth mode te gebruiken, waarbij de remote en decoder geen rechtstreeks zicht moeten hebben met elkaar zoals dit wel moet in geval van Infra rood (IR) mode
Reputatie 2
Afstandsbediening decoder V6 op Bluetooth werkt niet meer. Terug resetten en opnieuw instellen helpt maar voor eventjes. Begint eerst traag te reageren en dan helemaal niet meer. Modem en decoder restart,terug instellen bluetooth helpt ook niet. Batterijen vervangen helpt ook niet.
Reputatie 7
Badge +4
proximusdirk kan je even het nr van je vaste lijn of klantennr doorsturen via privé bericht naar Het Proximus Team ? Zo kan ik eens nakijken of we je een nieuwe afstandsbediening kunnen opsturen.

Reageer